mAnDyXX schreef:SuusKiiss schreef:Wanneer gaan de bruggers op kamp? dam gaat mn zusje ook![quote="mAnDyXX"
als bij ons de brugers op brugkamp gaan valt er bij mij hellaas niks uit omdat wij die leraren niet meer hebben...
Maar volgende week gaan bij ons de 4e klassers op werkweek dan valt er bij ons echt super veel uit! Echt relaxt woensdag maar 1 uurtje naar school dat soort dagen.
Haha wttan? Maare ik heb geen idee welke datum dat is maar een van de laatste weken van school. Echt gaaf is bij ons het brugklaskamp. We moesten een eigen tent mee nemen en zeg maar zo ding waar je een pan op kan zetten (koken) en al je spullen werden op school in een grote vrachtwagen gedaan kreeg je een kaartje mee en een groep en succes moest je daar zelf heen fietsen met dat kaartje daar aangekomen moest je je tent opzetten en in de avond moest je zelf koken wacht echt gaaf! Er gaan ook altijd een paar 3e jaars mee dus hopen misschien mag ik wel mee zou ik wel gaaf vinden.
[/quote]Leuk:D Mijn zusje gaat ook

dus paar keer opgepompt en dan weer doorfietsen. dat gaat niet makkelijk met kapotte band. was echt pissig dat niemand dat wou doen en ik daar zo meost fietsen!