Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Flevolander schreef:maar je wilt toch paardensport gaan doen ?
Hoe zie je je toekomst voor je na deze opleiding dan, en moet je niet een bepaald niveau rijden om toe gelaten te worden?
even een kleine opmerking op de kosten.. Denk er aan dat je met de stalling voor een eigen paard je er nog niet bent, dit paard zou je toch eerst nog aan moeten schaffen en een met een geschikt paard voor Deurne heb je een redelijk paardje nodig.. verder komen er natuurlijk nog kosten van verzekering van je paard, hoefsmid en ontworming, entingen en andere eventuele DA kosten bij kijken. En wellicht wil je hem in de zomervakantie ergens hier in Almere stallen.. dan kost dat dat ook nog wat natuurlijk.
Weet niet of je van plan was met je eigen paard naar Deurne te komen maar ik dacht laat ik je er iig even op atenderen..
Die wil ik dan gaan huren als ik er heen ga 
Pebbs schreef:dat bedoelde Kirsten_D al, heeeel duur is dat
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:dat bedoelde Kirsten_D al, heeeel duur is dat
maaaaaaar als je ouder dan 18 jaar bent kun je een studiefinanciering aanvragen óf als je 16 of 17 jaar bent een tegemoetkoming in de studiekosten.
Kirsten_S schreef:Jaaa denk het ook. miss een paar flapjes
.
stephanieh schreef:heeeei heeeeei![]()
Hier vanuit kos![]()
Het is zooo leuk hiero!
Elke dag 30 graden, we zijn vandaag uit geweest.
Ik wist helemaal niet dat het een 5 sterren hotel was.
Ik kom nog wel een keertje op bokt![]()
alleen dan over dag

Yaraa schreef:wooww Jane heeft lang geslapenn

incalover schreef:JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! IK HEB ME EERSTE WINSPUNT! EN DIK OOK... 190 PUNTEN MET MIJN TOPPER![]()
![]()
! incalover schreef:Lisette... hoe is het met je ? ik heb je 100x geprobeerd te bellen...

Kirsten_S schreef:incalover schreef:JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! IK HEB ME EERSTE WINSPUNT! EN DIK OOK... 190 PUNTEN MET MIJN TOPPER![]()
![]()
IK HOORDE HET VAN VINCENTTT![]()
GEFELICITEEEEEEEEERDDD TOPPEEER!
ja.. vincent had het ook echt goed gedaan!Dj69 schreef:incalover schreef:Lisette... hoe is het met je ? ik heb je 100x geprobeerd te bellen...
Superrrr. Te gek hoor
Op naar de 2e
Knap hoor
Oh ik tel echt af.Nog 6 nachtjes en dan zijn wij 2 weken weg. Tussen de paarden
Kirsten veel plezier op de springweek morgen.Op Roxanne??