Balen Sanne, Beterschap!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:0-50 Roosmarijn?
51-100 Tessa
101-150 Mandy![]()
151-200 Kelsey
201-250 Lisa?
251-300 Jolanda![]()
301-350
351-400 Karin
401-450
451-500 Suzanne!
LieZ_Horses schreef:Cool!! Is dat niet veel te warm in deze tijd?
x_kelsey_x schreef:Zo!! Dan ben je neit blij zeg!! Tot de zomer!!Hebben jullie het al gehoord van die 17 jarige jongen die is aangereden zaterdagnacht was het geloof ik.? Voor de mof daar? Hij is aangereden door een dronken bestuurder die hem heeft laten liggen, met botbreuken, hersenbloeding, en in coma.. een collega van me moeder had m gevonden toen ze naa rhuis wou gaan en kwam rennend naar binnen. Hij is naar het ziekenhuis gegaan en in coma gehouden. Inmiddels is hij (vandaag dacht ik) uit zijn coma gekomen, maar moet waarschijnlijk wel tot de zomer in de intensive care liggen zoals ze voorspellen. Dat is een oud klasgenootje van mij van de basisschool. Kreeg net een mailtje, schrok echt joh. De politie ging op zoek naar de dader, ze hebben alleen een opel embleem of hoe je dat ook schrijft gevonden, dus die zijn ze aan het zoeken.
Echt jammer! Ze heeft ergens een uitstekend botje ofzo en daar heeft ze heel erg veel last van zei Xandra!
hestejente schreef:Hebben jullie dit al gelezen:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=73&t=940178
Echt gaaf! Voor het eerst vind ik het een klein beetje jammer dat ik boulevard heb gemist.

AnnemiekvM schreef:Sanne ligt in het ziekenhuis. Ze had gisteravond weer een epileptische aanval gehad en is toen hard op dr hoofd gevallen. Dus een hersenschudding en een rit naar het ziekenhuis. Misschien mag ze vanavond weer naar huis.
Dus plaats even een leuk berichtje voor haar hier neer!!!!
Arme Sanne.. Zij heeft ook altijd pech.. niet eerlijk meer.
Als ze binnenkort als ze zich weer wat beter voelt behoefte heeft aan een klein uurtje of half uurtje gezelschap ofzo, dan moet je het maar even laten weten Annemiek. 
Moosje schreef:_Roosmarijn_ schreef:Het schiet niet op met een hondenras kiezen. Schapendoes valt nu ook weer af, me moeder vindt ze toch te groot en te harig. Ik vind een kooiker ook wel grappig. Ik heb ook even op de site van Monique gekeken, vond er 2 wel leuk maar beiden hebben ze wel een punt dat ze eigenlijk afvallen, helaas..
En de friese stabij of friese krulhaar vind ik ook erug leuk maar kreeg niet echt positief commentaar toen ik ze liet zien. *zucht*
Ik heb gewoon een te kieskeurige familie!
Mag ik vragen welke honden dat waren en welke punten ze hebben waardoor ze afvallen?![]()
Ben erg benieuwd.

_Roosmarijn_ schreef:Wat erg van Femke..! Konden ze niks meer aan dat botje doen dan? En operatie ofzo?

hestejente schreef:_Roosmarijn_ schreef:Wat erg van Femke..! Konden ze niks meer aan dat botje doen dan? En operatie ofzo?
Is denk ik te duur, voor een manegepaard...