Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kwamen met m'n stage voor het eerst op de manege
ik ben ook klaar met school. Ik had een onvoldoende voor geschiedenis en guess what; heb opeens 2 goede cijfers gehaald! een 9,1 en een 9,2.
AdindaPony schreef:suc6 alvast
!
waar over??
.
. _Lisanne schreef:AdindaPony schreef:suc6 alvast
!
waar over??
We moesten een eigen bedrijf oprichten en dan uitleggen waarom je voor zo'n bedrijf kiest en wat de kosten zijn en hoe je het allemaal gaat organiseren.
Opzich heel leuk idee, maar wel echt super veel werk.
Maar het ging opzich best goed. Alleen we waren heel zenuwachtig en de presentatie was een beetje rommelig, maar de inhoud was heel goed zeiden de docent. Dus dat was wel heel fijn.

xTralala schreef:Ik mag nu niet rijden hoor
Ja het is vies weer, dr komt ook hele harde onweer met hagel zeiden ze?

StillAngel schreef:ik ook morgen!maar dan moet ik naar mijn oude manege.. vind de paarden niet zo leuk meer daar.
maarja wat zouden jullie doen, of je moet een half uur heen fietsen naar een manege die wel leuk is of je wordt gebracht naar een manege die niet zo leuk is. dan denken jullie natuurlijk meteen ja ga dan fietsen maar het is wel beetje eenzaam daar en mijn ouders zijn ook bang dat ik dan overvallen wordt ofzo. want dat gebeurt daar wel vaker..
ik zou voor het fietsen gaan