Nathaliia schreef:hahaha! was het nog leuk donderdag avond/nacht? met die film en door het bos?! NEE. we werden super ver weg gedropt. 3 uur moesten we lopen achter een navigatie systeem aan.was geen reet aan.
ık post ook maar weer een berıchtje.. zo te horen zıjn de ponykampen leuk.. haha..k spreek jullıe snel
zonder leona, nathalia en fenna word er zo weinig gepost dat we zelfs op de tweede pagina beland zijn... dat heb ik nog nooit meegemaakt...
dus ach ik l*l maar wat in de ronte... zodat er in ieder geval nog wat pagina's bij komen...zo ben ik vandaag bijv. erg vroeg thuis voor mijn doen (lekker belangrijk hahaha)
mijn hond had de hechtingen uit zijn geamputeerde staart gehaald, daar waren dus krammetjes ingeschoten, maar ook die heeft hij er weer uitgehaald (ook dit is weer "lekker belangrijk" voor jullie haha)
waar blijven de foto's van de fotoshoots eigenlijk???ben erg benieuwd... vind het leuk om veel foto's te zien omdat ik bijna nooit meer op stal ben...nou wel weer even genoeg slap gelult.doeidoei