Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, dus mocht je je nog eens vervelen........

LIQUITA schreef:

xan schreef:Mooi gedaan hoor 10.
Past ook leuk bij mij op de kast, dus mocht je je nog eens vervelen........
Hier staat nu ook de kerstboom vol ik de lichtjes en ballen. En ook wat andere kerst-tuttels. Maar wat is dat ook altijd een gedoe zeg. En dan willen de kinderen ook nog kaarten gaan maken![]()
Maar nu ik dan op de bank zat, kon ik er wel weer van genieten.

rockoo schreef:Nou xan heeft het voorelkaar ze heeft er weer 1 van haar paard gekregen Bonita is uitgeschakeld moet vrijdag terug naar het ziekenhuis voor fotos. Het was in ieder geval niet gebroken maar het is nog te dik om te zien wat er wel is.
Dus iedereen is gewaarschuwd blijf uit de buurt van xan.

rockoo schreef:Bonita zegt als het zaterdag goed gaat met haar been dan wil ze zaterdag toch meedoen

meelen schreef:Wat vinden jullie van m'n eigengemaakte kerststuk?
Ik ben er wel trots op, maar misschien zien jullie het anders.
xan schreef:Bonita
De volgende keer doen we gewoon mee.

meelen schreef:Wat vinden jullie van m'n eigengemaakte kerststuk?
Ik ben er wel trots op, maar misschien zien jullie het anders.
xan schreef:LIQUITA schreef:
Als dit dat spul is wat ook aan elkaar plakt is, dan zoek ik dit. Ik had het ook al gevonden bij zo'n krantje wat je meegestuurd krijgt bij de BIT ofzo. Het kost ongeveer 3,95 en de verzendkosten zijn dan 6 tot 10 euro. Dus als iemand het in een winkel vindt, dan mag je het zwarte verband voor mij kopen. Alvast bedankt.
xan schreef:@Bonita, je hebt 1 persoon blij gemaakt.
Nu hoeft André niet als een gek een muziekstuk in elkaar te zetten. Hij wordt altijd helemaal gek van mij als ik daar zo op het laatst mee aankom. Want ik heb het het liefst gister al klaar.
Wij gaan voor de volgende keer op tijd oefenen en tijd opnemen (filmen is nog het beste) en dan de muziek er keurig bij monteren. Gaat helemaal lukken dan.

.