stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:05

Priszz schreef:
Anoniem schreef:
Ik kom even spammennn :D

[ITP] Dora showt haar nieuwe halster!

Bedoel je die naambontjes pris van mn fotos? xD Je kan maximaal 8 letters doen dus Evalanche word inderdaad te lang haha :p

Jaa, stiekem wel =),

Hoe duur was die van jouw & krijg je alleen het bontje ?
Was gij er tevreden over ? :o
&& Where heb je hem gekocht/besteld :D

Oeef, we zijn helemaal in de namenstrijd xD Hoebedoel je, verslaving :o

Eeeeh moet je even bij commercieel zoeken naar het topic van Vera117, zij maakt dit soort neusbontjes. Ik had bij haar de halsterset + bontje dus halster, halstertouw en bijpassend bontje en dat was 27 euro nogwat ofzo :) Maar je kan ook alleen het neusbontje bestellen, in heel veel verschillende kleuren en dan is het neusbontje 7 nogwat en 48 cent verzendkosten ofzo want dan gaat het gewoon met de brievenbus mee :) Ben er wel blij mee, k gebruik em alleen net iets te vaak, ik wilde hem voor netjes houden maar nu istie al een beetje vies aan het worden :p

Zondag komt een vriendin foto's maken van mij en de paardjes :D Dus dan komt er wéér een fotospam haha

Priszz

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 00:16

Haha, had het gevonden en had der al een mailtje gestuurd =),
Morgen even reageren want had al een mailtje terug maar ga nu lekker slapen.. Ben kapot!
Had vandaag stage was om 8 uur op stal tot 10 uur ongeveer zeg maar in de avond.. Haha, was wel weer gezellig maar ben echt dood.. Haha, morgen weer vroeg op dus toedeloe menskjes =)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 16:52

Morgen laatste repetitiedagje en dan weer naar die lieve Bairaaa.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 17:26

Ze reageert inderdaad erg snel terug, da's wel fijn :)

Heb vanmiddag met Dora met lange lijnen gewerkt! Zonder longeersingel want die heb ik nog niet in haar maat dus de buitenlijn wilde nog wel eens hoger op d'r nek schuiven, maar al met al deed ze het best braaf :D Ze vind het alleen nog heel gek maar ja dat is logisch, ook omdat het dus schoof, maar we hebben lekker gestapt en zelfs wat pasjes gedraafd :D Alleen het halthouden is nog een moeilijke.. :')

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:46

Ooh, ooh wat een stilte =).

Oef, ga het halster zo snel mogelijk bestellen :o haha, kreeg rapport geld van me vader [had vrijdag me rapport gehad en viel best wel mee eigenlijk =)]
Had 1 onvoldoende voor wiskunde 5,2 xD haha.

Ik heb Dinsdag springles :D Met Stefano, ben benieuwd of de poownie het aan kan, als ie hindernissen ziet word ie meestal lekker heet en wil ie der niet meer van weg.. Dus ben benieuwd, zal de eerste keer echt onder het zadel springen zijn met hem =D

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:16

Wiskunde heb ik ook moeite mee Pris.. Helaas..

Vier 26 november m'n verjaardag, alleen toen ik mensen ging uitnodigen was ik iets té enthousiast. Komen nu volgens mij rond de 30 mensen. :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 19:08

Desteney_ schreef:

Vier 26 november m'n verjaardag, alleen toen ik mensen ging uitnodigen was ik iets té enthousiast. Komen nu volgens mij rond de 30 mensen. :P

Volle bak dus

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:19

Wiskunde ben ik toevallig een ster in, dus als jullie eens hulp nodig hebben ;)

Edit: Afhankelijk van het onderwerp dan wel :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:21

Desteney, ik zie nu dat je één dag voor mij jarig bent :D Ik ben de 17e jarig!! Vier het alleen al sinds mn 16e niet meer, dus lekker rustig avondje :P haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 19:22

AndreaB schreef:
Wiskunde ben ik toevallig een ster in, dus als jullie eens hulp nodig hebben ;)

Edit: Afhankelijk van het onderwerp dan wel :P

Nou ik snap er geen snars van haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 19:24

Morgen is de molen overdag niet te gebruiken hebben jullie die brief ook gelezen?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:24

haha Wil het je best eens uitleggen hoor :P Het enige waar ik één grote ramp mee ben is statistiek/kansberekeningen!! :(

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:25

Jup gelezen! Erg jammer, want zit morgen tot laat op stage, dus wordt een lange dag op stal voor knollie *ahww* Maar is gelukkig voor een goed doel!! :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:26

Maar ik begrijp dat ie het 's avonds dan weer gewoon doet?? Hoef ik in ieder geval niet zelf in- en uit te stappen :P :=

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:26

Die heb ik ook gelezen, de brieven hangen altijd op mn kastje, dus kom er nooit onderuit.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 19:28

Tja van het fietspad kan ik begrijpen maar de oostveenseweg is openbare weg en hoe gaan ze dan met koeienmest en bagger uit trekker wielen om?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:42

Ja, die vond ik inderdaad ook ietswat apart, maar het fietspad kan ik wel begrijpen. Zeker gezien er een ruiterpad naast loopt. Hoop in ieder geval niet dat zo'n mestzak verplicht gaat raken, want dan kom ik dus nooit meer buiten xD

barkruk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 21:30

Aangezien er op de Oostveenseweg zo goed al geen berm is lijkt het me een beetje moeilijk om de mest niet op de weg te laten vallen. Tegen de tijd dat je je paard goed opgesteld hebt ligt de straat al weer onder. Nu ben ik best bereid om na afloop even met de bezem op pad te gaan, maar die vieze poepbezem wil ik dan weer niet in mijn auto :+ En afstappen om onderweg de boel de berm in te schoppen vind ik een beetje link...

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 21:34

Ik ben niet bereid om achteraf nog eens hetzelfde rondje over te doen :Y) Vind 1 rondje wel weer meer dan genoeg :P Maar ik stap onderweg vaak wel even af om het de berm in te schoppen. Paardje is braaf genoeg om rustig op- en af te kunnen stappen. Gelukkig komt het niet zo vaak voor, want ze mest meestal even na een drafje en dan zitten we toch al in de berm!

Edit: Je profiel is leeg :o Bij welk paard/gezicht hoor jij?

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 22:02

Uh, ik heb de brief nog niet gelezen :o ben nog niet op stal beweest.. :( Ga morgen weer :D.

M'n halster is besteld dus nog even afwachten wanneer ie binnen is! Ik ga het aankomende weideseizoen goed te gemoed, niemand hoeft meer te vergeten wie Eva is aangezien het met koeienletters op haar halster komt te staan :o haha, en haar flitsende bordje is het andere deel van haar.

Ik ben nu met iets met grafieken met wiskunde :o

Ik ben 15 December jarig dus dan zal er waarschijnlijk een leuke *verassing* in de kantine staan =)
Niemand weet, niemand weet, Wat Prisje wel al weet :o haha.

Oef, nu even m'n dierverzorging huiswerk verder maken, haha

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 22:06

Desteney_ schreef:

*Kijkt in de brievenbus met een zielig gezichtje.. Waar is mijn uitnodiging ;(*

Haha, grapje :9 Gezellig! Vier je het thuis of iets afgehuurd ?

*Party people, we are going to Desteney her home!*

Ik geef met me verjaardag een feessie thuis met de opdracht na afloop alles zelf opteruimen =)Oef, dat word leuk xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 23:12

Vandaag heeft een vriendin (en halverwege de dag een jongen van de manege) foto's gemaakt van mij en Dora. En ze zijn leuheeeeuk :D

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:38

/
Laatst bijgewerkt door 060606 op 15-11-18 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 07:33

De molen wordt vandaag aangepast naar veiligheidseisen die de overheid stelt, dus ze gaan de onderkant van de molen aan de buitenkant dichtmaken. Dat heeft verders niks met de drollen op de Oostveense te maken, maar het stukje stond in dezelfde brief aangegeven.

Waarom is je merrie weg?? Vind het altijd wel knap als iemand 2 paarden heeft. Vind het al razend druk met maar 1 paard :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 14:42

De molen is een veiligheid eis van de FNRS voor het behoud van veiligheidscertificaat.
Het wordt wel netjes