maar zou wel fijn zijn als dat kon inderdaad, t gaat zo lekker met jullie twee de laatste tijd. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar zou wel fijn zijn als dat kon inderdaad, t gaat zo lekker met jullie twee de laatste tijd.
Vrij genant
? 

Heb ik wel vertrouwen in dat dat wel goed moet komen, en ben wel benieuwd hoe wij het er samen vanaf brengen.
ik wil mezelf wel weer eens aan het rijden zien.
en de tweede keer ooit. Manon zei: "Ik heb jou er maar op gezet...Dan wordt hij zo op de zondag tenminste nog eens goed gereden." Dat was leuk om te horen 
heel leerzaam. Ze liep super, lekker nageeflijk en zo. Was erg fijn. Wel even fliiink gebokt in galop, volgens mij vond ze het niet leuk dat ze aan het werk moest, haha. Kop naar beneden, rug bol, en hoppa met vier benen tegelijk de lucht in
maarja daar was ze snel doorheen en toen ging t echt lekker.
Haha, raar paard, heeft ze bij mij nog nooit gedaan! Wel leuk dat je op dr mocht, eindelijk iemand die me gelooft als ik zeg dat t een leuk paard is

en dat vond ze niet zo leuk haha. Ik vond Paris de eerste keer helemaal niet leuk, maar ik denk dat ik nu iets beter weet hoe ik er mee om moet gaan
kan een stuk beter rijden dan zeg een half jaar terug. Ik was vroeger veel te sterk met mijn binnenhand en daar reageert ze heel erg slecht op, en dat kan ik nu stukken beter loslaten.