Ja dat is wel jammer inderdaad. Weet sowieso niet of leasen toegestaan is ivm dat er al twee mensen Paris leasen maar zou wel fijn zijn als dat kon inderdaad, t gaat zo lekker met jullie twee de laatste tijd.
I need some help. Ik was net even mn administratie aan het doen, en ik zag op internetbankieren dat het lesgeld van de Haerst en lesgeld van school weer teruggestort zijn, en bij beide staat; Terugboeking ADMINISTRATIEVE REDEN. Weet een van jullie waar dit door komt??
Ugh en die poedersuiker DUO werkt ook niet erg mee. Maanden geleden al verklaring opgestuurd dat ik toch écht uitwonend ben geweest, hebben ze het gewoon nog niet eens verwerkt. En mn stufi is ineens teruggezet naar basisbeurs, blijkt dat ze nog niet hebben kunnen bekijken wat het inkomen van mn ouders is geweest. Dus nu moet ik de komende tijd blijven aanmodderen met een fluttig basisbeursje, máár; als blijkt dat ik er recht op heb(wat zo is, want inkomen van mn ouders is niet veranderd) dan krijg ik het met terugwerkende kracht alsnog. Omslachtig gedoe.
Oei klinkt niet goed Lotje, hoop wel dat alles goed is;) Wel balen van DUO zeg, ik hoor wel vaker dat ze zo aan het modderen zijn met gegevens. En als je dan wil bellen dan zijn ze niet bereikbaar, althans, dat probleem had ik altijd tijdens mij studie.
Dat was gelukkig geen probleem, had binnen 2 minuten iemand aan de lijn! Blijkt trouwens mn vaders fout te wezen, die had al die gegevens allang door moeten sturen. Maargoed, daar is niets nieuws aan.... Rest is allemaal in orde nu hoor
Ik heb besloten dat ik inderdaad met Patineur mij maar weer eens op de wedstrijd te gaan begeven Heb ik wel vertrouwen in dat dat wel goed moet komen, en ben wel benieuwd hoe wij het er samen vanaf brengen.
Goed excuus om meteen mijn moeder weer eens een filmpje te laten maken ik wil mezelf wel weer eens aan het rijden zien.
Zooo, vandaag zowaar op Paris gereden! Da's ook voor het eerst in jaren en de tweede keer ooit. Manon zei: "Ik heb jou er maar op gezet...Dan wordt hij zo op de zondag tenminste nog eens goed gereden." Dat was leuk om te horen
Man, tof paard is dat om op te rijden heel leerzaam. Ze liep super, lekker nageeflijk en zo. Was erg fijn. Wel even fliiink gebokt in galop, volgens mij vond ze het niet leuk dat ze aan het werk moest, haha. Kop naar beneden, rug bol, en hoppa met vier benen tegelijk de lucht in maarja daar was ze snel doorheen en toen ging t echt lekker.
Paris en bokken Haha, raar paard, heeft ze bij mij nog nooit gedaan! Wel leuk dat je op dr mocht, eindelijk iemand die me gelooft als ik zeg dat t een leuk paard is
Haha ja ik zette Paris flink aan het werk en dat vond ze niet zo leuk haha. Ik vond Paris de eerste keer helemaal niet leuk, maar ik denk dat ik nu iets beter weet hoe ik er mee om moet gaan kan een stuk beter rijden dan zeg een half jaar terug. Ik was vroeger veel te sterk met mijn binnenhand en daar reageert ze heel erg slecht op, en dat kan ik nu stukken beter loslaten.