ja maar ze deed het super!! Ben trots op mn paardje. Ze was echt gaaf daar Vond alles de gewoonste zaak van de wereld. Merit reedt ook super, helaas niet door, maar dat lag niet aan Merit of Natasja!
@t joyce hoelaat ben jij mortge op stal ? als je optijd ben heb je dan zin om wat foto's van mijn losrijden en eventueel proef te maken:P (weet dat je niet gechameerd van de binnenbak bent:) haha)
goedzo tis nou bij mij ging t poedersuiker begon al dat ik bijna gediskwaliviseert was aangezien ik langs A was geweest en daarna een volte was ingedraait evrvolgens nepal nergens langs nja op gegeven moment onplofte ik en toen was t gedaan na de proef begon ze te zeiken dat k volgende proef ma niet moest rijden anders verliespunt dus nja ik d8 deze dus ook....nja tog tweede proef in gegaan ging beter nog niet langs hokje maar oefeningen aan de andere kant gingen goed:) vervolgens protecollen tweede proef geen enkele voldoende waarschijnlijk op der teentjes getrapt dat ik tog mijn tweede proef ben gaan rijden! uitslag 140 en 156 vervolgens kon ik die jury wel wat dus al met al een ongelovelijke poedersuiker!
tis!!! echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed!!! julli hebben het verdient!!!! echt super goed!!
Gefeliciteerd Fransis!! Jammer van jou Annika, maar ik vond de jury op zich best streng, ze was af en toe wel streng met haar punten, maar vond de meeste dingen wel terecht. Het commentaar wat erbij staat klopt wel, en ik denk dat je daar alleen maar van kan leren. Maar 1 ding, is 140 nou een verliespunt? Want de jury dacht t van wel..