LIQUITA schreef:xan schreef:Het wordt eind deze week mooi weer. Wellicht moeten we nu eens wat afspreken met zelfgemaakte taarten ofzo. Tegen die tijd zijn we vast wel bij blz 400. !!!!!!!
Goed idee!!! Vrijdag ochtend?????
Dan heb ik examen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:xan schreef:Het wordt eind deze week mooi weer. Wellicht moeten we nu eens wat afspreken met zelfgemaakte taarten ofzo. Tegen die tijd zijn we vast wel bij blz 400. !!!!!!!
Goed idee!!! Vrijdag ochtend?????
marjoleinft schreef:![]()
deze hebben we als maatje erbij gekocht voor ginger en om er over 2 jaar op te gaan rijden
Hackie schreef:@ Shenavallie, zag je broer donderdag rijden bij de den Uilbrug, heeft hij toch maar weer een Mini gekocht?
[/quote]
ATE schreef:jose bakt ik neem de koffie wel mee
ATE schreef:Goed idee!!! Vrijdag ochtend?????
[/quote]LIQUITA schreef:ATE schreef:Goed idee!!! Vrijdag ochtend?????
Dan heb ik examen
, geen flauw idee, zal er voortaan even op letten
xan schreef:ATE schreef:jose bakt ik neem de koffie wel mee
Mijn taart op de dag van Shailo was wel zo op !!!!!
Maar wie bakt er dan mee ????
En de koffie moeten we dan nuttigen onder aan de dijk !
Ik ga weer goed uitslapen, morgen examen NL

LIQUITA schreef:xan schreef:Mijn taart op de dag van Shailo was wel zo op !!!!!
Maar wie bakt er dan mee ????
En de koffie moeten we dan nuttigen onder aan de dijk !
Echt niet...gewoon aan de picknick-tafel!!! Maar wanneer dan?
Hackie schreef:Ik ga weer goed uitslapen, morgen examen NL
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Toppie!!!!!!!!!!!! Helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo...terug van weg geweest?
Hackie schreef:Ik verkloot de quote, geen flauw idee, zal er voortaan even op letten
. 

ATE schreef:Echt niet...gewoon aan de picknick-tafel!!! Maar wanneer dan?
ATE schreef:XAN schreef:
Ik vind vrijdag OK
ik ook 10 uur??

ATE schreef:Hahaha...die van jou gaan wel goed, toch? Maar die van ATE gaan steeds mis je mag niet meer dan twee quote is bericht zetten dus dan maar kopie
. Shenavallie schreef:Ik vind vrijdag ook prima! Ben er toch iedere ochtend!
@Ate: Het is m'n broer en vader goed afgegaan! Ze hebben (samen met mijn moeder) de hele stal van Maisie schoongemaakt (met Dettol) en de vloer goed laten drogen. Ze kwamen er zelf mee: ik ben er zo blij mee! Jammer dat een bepaald persoon zich nogal kinderachtig en respectloos tegenover hen gedragen heeft, maar daar staan ze gelukkig boven! Ze vonden het heel leuk om te doen, dus dat stelt mij ook weer gerust!