manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 16:57

Ben je ook nog naar buiten geweest Nel?
Bianz en ik deden maar een kort rondje vanwege t lekkere weer :+ T waait niet normaal hard :oo Tot vanaaf iig!
Gaat het goed op stage Anne? Nog even en je hebt lekker vakantie :)

Ik heb ontdekt dat ik heel simpel collages kan maken, echt leuk (en verslavend!!):

Afbeelding

Afbeelding

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 18:23

Mojito is kwijt :(.... ze is sinds gisterochtend niet meer gezien en ik maak me echt ontiegelijk veel zorgen...

Mooie collages Thirz!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 19:14

Aah, das echt vervelend Bar!! :\ Is ze wel gechipt? Hopelijk komt ze snel weer terug!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 19:27

Ow getsie Bar, dat is balen! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, zou ook echt gek worden als Gijs weg was! Ik duim dat ze snel weer terug komt.
Leuk van die collages Thirz! Kan ik er eens eentje bij je bestellen ;)
Idd nog een leuke buitenrit gemaakt Nel? Het was wel beestenweer zeg; eerst met Orson hooguit 15 min. gereden die lekker wild was en alleen maar dacht aan wegspringen en scheuren. Lekker natgeregend ook. Daarna een lekker ritje gemaakt met Flint en Jade; die waren gelukkig minder hyper. Wel weer genieten zo naar buiten.
Kims, we spreken snel af! Misschien dat ik wel met je mee wil naar HP: ik had het al aan mijn moeder gevraagd, maar als die nog weken wil wachten meld ik me graag bij jou :D
Hoe is het verder met iedereen?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 19:47

O Bar, wat vervelend, ik hoop voor je dat ze er snel weer is!
Want je blijft je heel veel zorgen maken natuurlijk!

Thirz, leuke collages!
Nee heb geen buitenrit meer gemaakt, ik was rond 9 uur op stal en toen was het elke keer een buitje aan het doen, dus ben lekker de binnenbak ingekropen en heb lekker een half uurtje gedressuurd.
Door de wind was ze lekker fel, en dat was dan in mijn voordeel want ze liep daarom super!

Vanmiddag hadden we een receptie van mn oma, die was gister 98 jaar geworden en ze is nog zo gezond en sterk.
Ze ziet niet veel meer en lopen kan ze ook eigenlijk niet meer, maar ze is verder nog zo helder.
Ben benieuwd of ze de 100 haalt. (hoop het...)

Zo meteen naar Carolien dr feestje, ff kijken wat ik ga aantrekken..... weet het nog niet..... mmm

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:38

Nog steeds geen Mojito... begin nu wel t ergste te denken...

Vanochtend nog op wedstrijd geweest, had 201 (en 2e prijs) en 207. Dus weer 1 wp erbij...
Hier nog wat foto's van vanochtend...
Indraven
Afbeelding

Netjes onder me laten stappen
Afbeelding

Vlieg! (neusje is er iets te veel uit)
Afbeelding

Middendraf
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 17:35

Netjes gereden Bar!
Foto's zien er ook goed uit!
Liep ze voor je gevoel ook lekker?
Ja snap dat je nu wel het ergste denkt over Mojito, heb je al papiertjes in de buurt opgehangen of naar asielen gebeld?

Feestje van Carolien was wel gezellig he dames!
Zijn jullie nog lang gebleven?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:20

Asiel en Amivedi is zaterdag ochtend al gebeld, maar asiel is alleen zaterdag van 11.00 tot 12.30 open...
Ik heb net een poster gemaakt en die gaan we morgen ophangen...
Ze was een beetje te sloom aan mn been, miste wat impuls...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 20:03

Erg vervelend dat ze er nog niet is Bar; duim nog steeds hard mee, niets vervelender dan je huisdieren die kwijt zijn!! Gefeliciteerd met je winstpunt, nog maar 2 nodig :)
Feestje was zeker gezellig, weer een hoop lol gehad :))
Nu gaan we ons klaarmaken op een poker-avond en een stapavond met Raz :+
Ik ben nog wel een beetje gaar, werd vanmorgen kwart voor 9 wakker gebeld door werk die zieken had, fijn!! Dus vanaaf maar lekker op tijd :z

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 08:48

Owja Bianz; wil wel een collage voor je maken hoor! Kan t je ook eens bij je thuis laten zien, tis heel makkelijk :j

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:21

Leuk! Ben wel benieuwd hoe je dat kunt doen, dan wil ik er eentje maken voor in de gang aan de muur, dat lijkt me tof! Zou jij dan nog eens mooie foto's van Gijs willen maken? Dan wordt het pas echt mooi :)
Bar, leef echt met je mee, kan me zo voorstellen dat je in de rats zit. Als ik je kan helpen met iets hoor ik het wel! Foto's van je wedstrijd zien er goed uit, leuk hoor!
Feestje van Carolien was zeker gezellig, hebben wel gelachen met Ras en zijn theorieën. We gaan hem binnenkort eens bellen voor een avondje stappen met wijze raad :D
Vanochtend smid gebeld omdat Oz zijn hoeven alweer over het ijzer groeien, woensdag komt hij het even bekijken. Wel fijn dat het al zo goed groeit, maar het is ook al wel heel snel, nog geen 3 weken! Hij moest een schoenmaat groter van hem; dat gaat zo zeker lukken! Hopelijk gaat hij dan ook steeds lekkerder weer lopen.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 15:27

Ahhhh wat lang geleden dat ik wat gepost heb! Echt schandalig :(

Fijn dat het zo goed gaat met je wedstrijden Bar, jullie zien er goed uit met zn tweetjes zo. Ik duim voor je dat Mojito snel weer naar huis komt!

En Nel, Daniel ziet er zo schattig uit op Voice! Dat is een ringrijder in de maak ;)

Kim, leuk dat je Brenda op gaat zoeken! Ik ben donderdagavond thuis, zou ik dan misschien op de thee kunnen komen ofzo?

Anne, jij veel succes met de laatste loodjes voor de vakantie!

Hoe gaat het met jou en Orson bianz? Wanneer ga jij nog naar stal op do/vrij want dan kom ik misschien wel even buurten als je dat goed vind.

Thirz, die collages zijn echt leuk! Hoe gaat het verder met jou en je werk? Ik wil echt heel graag nog een keer afspreken om je vakantie foto's te komen bekijken!

Ben jij al naar HP geweest inmiddels Mariek? Wat vonden jullie ervan? Ik ben met collega's van de Beekse Bergen geweest namelijk. Met Jade alles goed?

Ik zit nu in mijn kamer in Den Bosch...afgelopen nacht voor het eerst daar een nachtje geslapen. Best raar dat ik hier nu woon haha. Verder heb ik afgelopen 1,5 week op het huis van mijn baas in Tilburg gepast. Was wel relaxed want dat was dichterbij mijn werk dan vanuit Vlissingen. Moet veel werken, dus druk bezig. Daarnaast heb ik ook nog 'some serious boy trouble', maar verder gaat het allemaal prima haha. :+

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-09 20:48

Is Mojito al terecht? Wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg.. Hoop dat je haar snel vindt!
En gefeli met je winst! *D

Jahoor stage is goed vol te houden Thirz :j Begeleider is ziek, dus heb wat clienten van haar overgenomen. Lekker bezig dus :)
En echt mooi weer hadden jullie zaterdag niet hè! 's middags was t prima, maar die ochtend! :=
Wel gave collages zo Thirz! Ga je er ook 1 af laten drukken zo? En al bij geslapen?

En Orson had van de regen dus praatjes :Y) Hopen dat grotere schoenen inderdaad weer een positieve invloed hebben op t lopen!

En Ice Age is zeker leuk :D Ben zaterdagaaf naar de bios geweest! Was nog best vol ook in de zaal. Op de kermis viel t eigenlijk wel mee met de drukte. Nu nog HP op de planning!

Heb je foto's van je kamer Cis? Nog best een endje van Den Bosch naar je werk toch? Hoelang doe je daar nu over?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 22:21

Hoi hoi,
Nel, Jade heeft geen exceem, weet niet wat t is...maar dr hoofd ziet er nog steeds n beetje gek uit...Met rijden gaat het goed, alleen als ze hengstig is wordt ze lastig...merries...zucht
Leuke collages Thirz, hoe maak je die...wil ik ook wel haha....
Bar, is Mojito al terecht?

Ben gisteravond naar Harry Potter geweest met Chris..... Willen jullie écht weten wat ik ervan vond????
Vond m zwaar tegenvallen.....zeker als je het boek kent....

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 22:44

Oh gelukkig Mariek, jij denkt dus net zo over de film als ik....

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 22:55

zelfs Chris vond m tegenvallen, en die heeft nog nooit 1 letter van het boek gelezen haha.....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 23:10

Nog steeds geen poekie...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 08:55

Heej Cis :wave: Vertel vertel over je liefdes troubles, ik ben erg nieuwsgierig!! Kunnen we m ergens bewonderen? En voor afspreken: ben 2e + 3e week van aug vrij en thuis, dus roep maar wanneer je dan langs wilt komen, kan bijna elke dag! Kletsen we dan bij, wil jouw Amerika-avonturen ook nog horen!
Bianz; moeten we morgen ff afspreken wanneer Gijs op de foto gaat dan!
Fijn dat stage zo goed gaat Anne :) Gaat helemaal goedkomen dus!
Echt rottig dat je kat er nog steeds niet is Bar. Die van mn buren gaat ook soms een week op pad en komt dan weer terug, maar het blijft toch echt vervelend!
Ik ga zondag naar HP. Ook al schijnt hij beetje tegen te vallen; wil m toch graag zien ;)

Nou, ik ga maar eens naar stal. Door de "vakantie" van Nous is ze wel weer uitgegroeid tot hoogdrachtige merrie :+ Maar wat doe je eraan he!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:36

Cis, wat leuk om van je te horen!
Druk druk nog steeds!
Ben ook wel heel erg benieuwd naar je liefdes troubles!

Haha die Nous zo dik als een drachtige merrie... ik ben echt zo blij dat Voice weer een normale omvang heeft. Hopelijk kan je weer snel rijden thirz en die dikke buik eraf trainen!

Mariekje, fijn dat het goed gaat met jou en Jade!
Jammer dat je niet weet wat ze heeft, hopelijk gaat het snel weg!

Bar, ik hoop voor je dat ze net als thirz zegt, gewoon een weekje weg is en straks weer aan komt huppelen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:21

Ik vind het echt doodeng dat ze nog niet thuis is... voor t zelfde geld staat ze vanmiddag voor de deur, maar t kan ook dat ze gewoon nooit meer terug komt en die gedachte breekt me echt... heb al zo veel lopen janken!
Ben trouwens vanochtend op de radio geweest bij omroep zeeland... hopelijk heeft iemand dr gezien!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 19:26

Ow bah, zag dat je als laatste was en hoopte zo dat je der weer gevonden had Bar! Pfft.. ik moet er niet aan denken! Ik duim nog steeds dat ze zo voor de deur staat hoor!

Humz.. en tóch wil ik ook nog naar HP! :Y) Als t echt tegenvalt lees ik daarna gewoon lekker vol plezier nog een keer t boek :D haha

Ik moet eigenlijk ook echt weer een keer mee naar de paarden! Ik heb Nous, Orson en Jade echt al een poos nie meer gezien! Ga jij zaterdag na Paardoes naar Jade Mariek?
En wij moesten nog een keer een datum prikken hè Thirz? Wanneer was t ook weer dat we allebei konden? Moet ik even opletten dat ik die nu niet snel vol plan!
Moeten snel nog een keer terrasje ofzo doen :)

Met Cis gister ff bijgebabbeld op msn. Was ook lang gelee :j

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:38

Nou Anne, dan moeten we eerst weer een beter paard hebben, anders wordt t een beetje lastig :Y) Maar anders kunnen we dan nog een een blackshoot mét hoofdstel doen? En misschien kunnen we vrijdag 31e 's avonds even naar terras met diegene die kunnen/willen? Want zaterdag 1e kan ik niet omdat ik dan zondag voor een week naar Reelaer ga. Of ging jij dan al op vakantie Anne?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:20

Mojito is weer thuis!
Toen ik lagte slapen hoorde ik dr opeens miauwen! Dus snel naar beneden gerend en toen zat ze voor de deur! Ben zooooo blij! Ze had echt enorme honger en heeft lekker lang met me lopen kroelen...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:52

oh fijn bar dat ze weer thuis is....nu moet ze voor straf maar een week binnen blijven hahaha.....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:22

Ah super Bar!! Ben echt blij voor je!