The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jeika

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 09:26

Wie gaat er nog meer in de week van 30 juli tot 6 augustus?

camille_J_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 09:50

Ik ga 7 tot 13 augustus :p
Nog 49 dagen :D

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 16:35

Jeika schreef:

Ikkeh *\o/*

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 17:57

hanneke32xx schreef:
Jeika schreef:

Ikkeh *\o/*

Leukleuk! *\o/* op ponykamp?

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 19:51

Ikkeh *\o/*[/quote]
Leukleuk! *\o/* op ponykamp?[/quote]

Nee op trektocht :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:01

Ik was vorige week nog op 't Reelaer, rondje buiten met Sup gedaan. :D
Ik moet zelf nog 56 dagen wachten voor JT haha, maar over 28 dagen naar Indonesië.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:12

Lekker hoor Ruth! Ik moet ook nog even wachten... al gaat de tijd wel hard!
Ik ga voor die tijd nog lekker naar Thailand.

Bij ons worden er ook steeds meer geïmproviseerde crosshindernissen gesprongen, dus ik kom al helemaal in de zomer-sfeer :D
Al is onze waterbak wel iets kleiner O:)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:16

Wauw Thailand lijkt me ook super gaaf! Met wie ga je, ouders of vriendje? :P :D
Gave foto ook trouwens, ik zag ook al een filmpje voorbij komen haha. 'T is wel een springer zeg.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:19

Haha met m'n ouders! Vriendje heeft net een nieuwe baan dus die krijgt ook niet zo lang vrij.

Haha ja! Springen inmiddels 1M in t parcours, en hij is altijd bloedfanatiek :P
Neem hem t liefst een keertje mee naar 't Reelaer om de crosswei uit te testen haha!
Zou best mogen, t is alleen een beetje ver rijden met de trailer voor alleen een lesje...

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:26

Trouwens even een vraagje, die nieuwe hindernis die op de reelaer fb en Instagram langskwam. Wat moet je daar nou van maken? Hahaha. Moet je die berg op of wat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:07

Moet je er een weekendje van maken San, iedere dag een lesje haha. :D

Welke bedoel je Lieke? :P

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:19

Zomer schreef:
Moet je er een weekendje van maken San, iedere dag een lesje haha. :D

Welke bedoel je Lieke? :P

Afbeelding
Deze!
Zie nu pas dat jij vorige keer de andere jt begeleidde in mijn week :D

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:23

Jeika schreef:

Jaa ik ook *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:09

Oh grappig Lieke, leuke week was dat haha. :D Op wie zat je toen ook al weer?

Geen idee hoe die hindernis werkt, denkt dat je gewoon om die berg over het paadje moet? Heb 'm niet in 't echt bekeken eigenlijk haha.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:22

Zomer schreef:
Oh grappig Lieke, leuke week was dat haha. :D Op wie zat je toen ook al weer?

Geen idee hoe die hindernis werkt, denkt dat je gewoon om die berg over het paadje moet? Heb 'm niet in 't echt bekeken eigenlijk haha.

Ik zat op Bente toen. Lief paard :)
Hahaha ja ik dacht ook zoiets, beetje vaag. Die ligt er nog wel als we trektocht komen rijden denk ik?

porcelain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 17:36

Wat die hindernis betreft: je rijdt door de "sleuf" en daarin zit ook een sprongetje. Zal er idd vast nog wel staan vd zomer :)

WildBirds

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:11

hoi! ik kom even binnenvallen! ik ben eigenlijk nog steeds opzoek naar een ponykamp. al voor volgend jaar haha, ach ja bij de meeste kampen is het zo volgeboekt. jammer genoeg iets te veel ervaring daar mee. maar stal t reelaer leek me wel leuk. alleen ik met mijn kieskeurige hoofd voor het 'perfecte' kamo heb wel een paar vragen.
ikzelf hou ontzettend veel van buitenrijden en cross (oh ik ben trouwen 14).
maar ik zag op de site staan 'de buitenrit' met een foto erbij, betekent dat dat je maar 1 keer op buitenrit gaat. en hoevaak rijd/cross je ongeveer per week. zijn er veel lessen? want voor mij is het een vakantie dus 1 of twee lessen is geen probleem maar ik heb wekelijks al 3 lessen dus wat anders is ook leuk. ik hoop dat jullie wat antwoorden hebben.

oooh en wat zou ik het beste kunnen kiezen, crossweek of jt
alvast bedankt!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:17

Het crosskamp gaat over het algemeen 1 keer op (lange) buitenrit ja. Als je nu 14 bent kun je ook nadenken over de jongerentrektocht.

Met het crosskamp cross je lekker elke dag, en je rijdt 2 keer per dag. Buiten het crossen is er ook politietraining en ruiterbewijstraining, waar heel veel leuke dingen worden geoefend.
Wat bedoel je precies met lessen? Lessen waarbij je alleen in de gewone bak rijdt?
Eigenlijk wordt er tijdens elke les gesprongen (vooral in de 2 crossweides)!

De trektocht is op maandag en dinsdag op stal, dan gaan ze ook crossen en politietraining doen. Op woensdag donderdag en vrijdag gaan die dan buitenrijden, op trektocht!

Dus het ligt er aan wat je het liefst wilt, meer springen of meer buitenrijden!

WildBirds

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:10

Met lessen bedoel ik gewone manege lessen in de bak.
Ik denk dat t crosskamp me wel wat leuker lijkt. Hmm ik zit erg te dubben of ik nog een jaar naar het fjordenpaard zou gaan of een keer wat anders en naar 't reelaer :?

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:23

Tis leuk om verschillende dingen uit te proberen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 09:09

Reelaer is wel echt super leuk hoor, ik ben zelf nooit bij 't Fjordenpaard geweest maar wel bij het Reelaer en daar nooit meer weggegaan haha. :')
Op youtube kan je ook wel filmpjes vinden, misschien dat dat helpt!

Dit is bijvoorbeeld een filmpje van de jaarlijkse cross: https://www.youtube.com/watch?v=zaj5L5s5EGA dan heb je een beetje een idee van de stal.
Deze is van JT: https://www.youtube.com/watch?v=-L1KDikcNk8
En er zijn vast ook wel ergens filmpjes van ponykamp of ponycrosskamp. :)

WildBirds

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:38

Ik ga straks wel wat filmpjes kijken! Ik was eigenlijk ook niet van plan om bij het fjordenpaard weg te gaan maar iets anders lijkt me ook wel weer leuk, het klinkt in iedergeval wel heel leuk.
Heb je de hele week 1 pony/paard en hoe word dat verdeeld is het gewoon kijk hier heb je een paard of vragen ze ook wie er op een moeilijk of eigenwijs paard willen bvb

Edit: die jaarlijkse cross ziet er ech leuk uit! Doe je ook zoiets met het kamp?

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:45

WildBirds schreef:
Ik ga straks wel wat filmpjes kijken! Ik was eigenlijk ook niet van plan om bij het fjordenpaard weg te gaan maar iets anders lijkt me ook wel weer leuk, het klinkt in iedergeval wel heel leuk.
Heb je de hele week 1 pony/paard en hoe word dat verdeeld is het gewoon kijk hier heb je een paard of vragen ze ook wie er op een moeilijk of eigenwijs paard willen bvb

Je kunt het altijd een jaartje proberen en dan weer terug naar het Fjordenpaard als het niet bevalt? :)

Op JT krijg je inderdaad de hele week 1 paard omdat je hier mee op trektocht gaat. Wel kijken ze de eerste dagen of het allemaal goed gaat tussen jou en dit paard zodat je een leuke maar ook veilige tocht kunt gaan maken!

Bij ponykamp en crosskamp is er de mogelijkheid om verschillende paarden/pony's uit te proberen omdat je niet op trektocht gaat. Ik heb dit vorig jaar begeleid en de meiden die er toen waren vonden het heel erg leuk om ook een iets anders te proberen :j

Verder vragen ze aan het begin van de week wat je gewend bent aan rijden (de een rijdt normaal gesproken op jonge paarden en de ander heeft graag een eigenwijze en weer een ander wil graag een brave) en wat je graag zou willen. Aan de hand daarvan gaan ze op zoek naar een match.

Ik heb in al mijn jaren op 't Reelaer (Dit gaat jaar nummer 10 worden geloof ik :+ ) nog nooit op een paard gezeten wat ik niet leuk vond, en ik ben best kieskeurig :Y)

WildBirds

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 12:01

Ik ben ook best kieskeuring qua paarden. Ik denk dat t voor mij de trektoch word want het lijkt me echt heel gaaf om een keer een trektocht te doen. Ik kan niet zo heeel veel filmpjes vinden jammer genoeg maar het ziet er wel heel leuk uit.

Ik denk dat ik gewoon dan volgend jaar naar 't reelaer ga ipv fjordenpaard en dan misschien nog een fjordenpaard weekendje er bij *\o/*

Heb je alleen maar kampen in de zomer? Of ook in de mei en herfst.

appydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 12:07

WildBirds schreef:
Ik ben ook best kieskeuring qua paarden. Ik denk dat t voor mij de trektoch word want het lijkt me echt heel gaaf om een keer een trektocht te doen. Ik kan niet zo heeel veel filmpjes vinden jammer genoeg maar het ziet er wel heel leuk uit.

Ik denk dat ik gewoon dan volgend jaar naar 't reelaer ga ipv fjordenpaard en dan misschien nog een fjordenpaard weekendje er bij *\o/*

Heb je alleen maar kampen in de zomer? Of ook in de mei en herfst.

Misschien is dit een leuk filmpje voor je om te kijken, misschien heb je die nog niet gezien. Is van mij vorig jaar op JT en geeft wel een duidelijk beeld wat je te paard gaat doen in de week!
https://youtu.be/Y6q0zPD_nb4
Ik zou als ik jou was reelaer gewoon eens uitproberen, dit jaar word ook alweer mijn 9e keer