zo zeg wat een gepraat. Vandaag eerst in de trein richting centraal, was verwarde man langs het spoor. Toen ik de les reed ik op kirkay en die kan wel met anderen, behalve 1 en dat is 1 die staat daar niet. Maar die pony kan ook met geen 1. Dus die pony loopt schuin over haar schouder richting de schouder van kiki, en daar kan ze niiet tegen, dan voelt ze zich bedreigt. Kiki begint te slaan en raakt dat meisje op die pony tegen haar kaak en been. Haar vader en moeder werden gebeld en haar vader durfde haar niet ververvoeren, dus ambulance gebeld. Zij is met ambulance weg gebracht. Ss kaak en ben gebroken. Ooh ik voel me zo knullig
2was echt eng hoor.. hij struikelde na de sprong en hij ging op zn knieen en toen zette die nog een paar stappen en ze hoofd klapte ook dubbel schrok me dood..
bah wat eng britt! ik heb ook wel eens gehad dat een paard niet uit kwam voor een sprong en door de hindernis ging, ook op zn knieen, echt eng! maar die ging meteen weer staan en liep weer verder niks aan de hand gelukkig dus