Trier was echt supppeeeer!! Zo gezellig! En een superleuke trui gekocht voor 5 euro! 5!!!
De uitslag van smurf hebben we ook. Bleek dat ze heel veel wormen had en dat ze te weinig vitamines had. En door te weinig vitamine E heeft ze nu dus een beetje bloedarmoede. Dus wormenspuit en vitaminestoot. Maar de DA zei 3 weken rust, en dan zou hij weer komen want hij vond de hartslag te hoog.. Maar denk niet dat daar iets mee is. Morgen weer lekker baar smurf toe
Hattrick was leuk!! Hij is enorm voorwaarts dus je bent heel veel bezig met hem in een rustig tempo te laten lopen (voor hem rustig Voor een ander paard is dat al bijna middendraf ) En ik moest in me eentje galopperen, woessjjj daar ging ik hahaha
Ik mocht ineens uit 6 paarden kiezen waar ik op ging heb toen Castro gekozen, in mijn herinnering vond ik hem heel leuk en dat is hij ook! Maar wel een stuk lastiger dan ik had gedacht. Had zelf moeite met ontspannen als hij het tempo over probeerde te nemen maar later ging het een stuk beter
Ik stond net ineens onder een ijskoude douche heb 10 min gewacht en hij bleef koud heb me haar niet eens kunnen wassen en heb het nu echt super koud
Oh ik heb trouwens me boek uit, dus ik kan nu beginnen aan vampire academy als ik wil! Zit alleen nu te twijfelen of ik er aan ga beginnen, of dat ik ze bewaar tot in de vakantie en nu dus nog een ander boek ga lezen....
Als je je ruiterbewijs wilt halen kan ik 't reelaer echt aanraden! Ik heb daar mn ruiterbewijs ook gehaald en je wordt echt super goed begeleid! Krijgt daar ook nog lessen en praktijk oefening enz.. is echt super daar je hebt een paardje van daar, die kennen en kunnen alles dus dat is ook fijn!
Ik ging net even langs de horseplaza, moest sowieso nieuwe handschoenen hebben...waren diegene die ik wilde niet in mijn maat....dus nu moeten ze uit een andere winkel komen en heb ik ze pas volgende week....dus nu heb ik alleen een poetsblok en snoepjes meegenomen...heb ook een bruin wedstrijdjasje van eurostar aangehad..215 euro!!!!!! Whaaatt!!
Ja maarja ik heb alles bruin dus ik wil ook een bruin jasje... Me broertje en ik gaan nu de foto's bekijken en uitzoeken van de fotoshoot! Toedeledokie!