USA'tje komt morgen naar huis, en wie gaat hem rijden?????
Kendera
Geplaatst: 27-03-11 00:00
wij hebben weer wat kilometertjes gemaakt vandaag, 67 in totaal en natuurlijk... het regende!! in brielle bij de inrichting, zijn na deze foto maar snel weggegaan... anders moesten we blijven en een traininkje in de beneluxtunnel
Banjer
Lid Nieuwsredactie
leuke foto's Vanes! Cliché wordt al een echte springer Paard droogt mooi op Liesje!
Nog even ter info meiden... 6 april ben ik in Rotterdam... als jullie wat willen drinken, geef me een seintje... dan geef ik via pb (of msn) door in welk hotel ik zit..
Idd noes, de schimmel. Een ruin. ZZ-licht, dus ik hoop van hem te kunnen leren en als ie definitief uit de verkoop wordt gehaald kan steef er ook nog op.
Hij stond bij iemand in Noordwijk die hem reed tijdens de peesblessure van jaar eigen paard. Tevens zou ze proberen er mensen voor te zoeken die hem wilden kopen. Nu is er het een en ander voorgevallen en Tonnie heeft besloten dattie gisteren lekker naar huis kwam.
is goed! haha! zal van tevoren op de kalender kijken en anders ga ik gewoon op zoek naar een andere trailer die ik mee mag nemen! Er staan er altijd genoeg werkeloos te zijn op de gemiddelde zondag
Vandaag een chil dagje gehad! Maar een uur les! En dan straks Engeland bijeenkomst, want ik ga 17 april naar Engeland!
En vanavond Enrique Iglesias in Concert
loveseben
Geplaatst: 28-03-11 18:56
Iemand nog wat vernomen van Carla? Ik hoorde dat ze allemaal weg moesten bij de stal waar Carla pas naartoe is verhuisd Er zijn er een paar naar Zeeuw gegaan (Die had namelijk toch plek zat ), maar vraag me af of Car daar ook naar toe is gegaan
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Carla is naar Els ja, dat heb ik gehoord van een stalgenootje van haar die daar ook heen is
lail
Geplaatst: 28-03-11 20:45
loveseben schreef:
Iemand nog wat vernomen van Carla? Ik hoorde dat ze allemaal weg moesten bij de stal waar Carla pas naartoe is verhuisd Er zijn er een paar naar Zeeuw gegaan (Die had namelijk toch plek zat ), maar vraag me af of Car daar ook naar toe is gegaan