haha idd ja maarja elk paard dat ik tot nu toe heb gehad met verhuur was wel leuk hmm even lijstje op volgorde van leuk naar minder Imani, Josha, Fifa, Frija en Oníell(kan niet kiezen ) Madalin
SMORGENSSS pff zo erg he,, normaal moet ik altijd haasten sochtends en nu nu moet ik dus wachten! nog een kwartiertje voordat ik weg kan. (En dus anders niet half uur van te voren op het station zit ) nahja ga me nog maar even opmaken enzoo....
Nou de tandarts zei niks over me piercing Simone zat op Quatro en dr vriendin op Marije. Ze is dr ook af gevallen omdat Quatro in de eerste galop de andere kant op wilde als zij
Hmm ik wil denk tog wel graag een bruin wedstrijdjasje. Ik heb geen jasje en vond het niet egt nodig omdat ik tog alleen maar fnrs proeven rijd. Maar het lijkt me tog wel leuk om een jasje te hebben. En waarom bruin denk je dan: nou omdat me chaps, jophurs en cap ook bruin zijn. Maar wel alleemaal net een andere kleur bruin....dus als jullie enig idee hebben voor een bruin wedstrijdjasje in een enigszins normale prijsklasse.....
hahah je hebt gewoon geen leven lin De meeste moeten nu weer naar school hahaha
Morgen laatste keer stage, had gelukkig een heel leuk mailtje van me stagebegeleidster terug over dat ik ga stoppen enzo. Zag toch wel een beetje tegen morgen op maar nu niet meer (behalve dan dat ik kwart over 6 half 7 uit me bed moet maargoed)
Ik heb genoeg leven in me Ik heb gewoon nu lekker vakantie Morgen ga ik laminaat leggen in me kamer, ben benieuwd tegen welke problemen we allemaal aanlopen En 's avonds ga ik samen met Ella een les inhalen, hopelijk zit ik weer op Never!