meelen schreef:Komen ze wel het erf van Veldt af?
ja ik ben zelf omhoog gereden
gradus stond ook klaar om te helpen erg lief van hem degene die niet durfde die reed hij naar boven
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:mntj schreef:heb er vandaag 31/2 uur over gedaan om naar huis te komen vanaf de manege.
maar samen met rona hoop lol gehad in de auto.
net ff lekker met zn alle een stuk gelopen. alles is nu zo mooi en lekker rustig op straat.
Tjeetje,wat lang zeg.stond er zoveel file of kon je er niet doorheen rijden?
Las op Nancy haar hyves dat ze er 2.5 uur over gedaan had pffff.
meelen schreef:LIQUITA schreef:En ja hoor, daar gaan we weer. Er kan nog meer bij, erkan nog meer bij.
Ik ga zo naar m'n werk, ben blij dat ik met Erik's auto kan die heeft winterbanden.
Die winterbanden maken volgens mij ook niet veel meer uit.
Ik ben benieuwd hoelaat jij thuis bent.![]()
Keek net nog even op de anwb-site..... de hele ring en er omheen staat helemaal vast.
. Alleen als het gaat ijzelen, dan heb je met winterbanden ook niet zo veel te vertellen. Was normale tijd thuis
. 
xan schreef:Heb nog niet teruggelezen, maar ik zat in Zaandam en moest ook door de sneeuw naar huis.
Al 2 weken neem ik de auto van André mee ivm de winterbanden.
En ja hoor jullie raden het al: vanmiddag maar weer eens mijn eigen autootje gepakt![]()
Maar het ging erg goed met mijn kleine ding. Ben nergens de slip ingegaan.
Ik zag wel andere (vooral grotere en zwaardere) auto's glijden.

ATE schreef:ook ik heb door dit weer gereden moest toch naar werk over de leegwater weg tot de brug duurde 3 kwartier
rest na werk ook 3 kwartier dus anderhalf uur naar wormerveer maar zie dat nog mee vald als ik andere lees hahahahaahha terug was het niet zo druk gelukkig op de weg maar er lag wel heel veel sneeuw ja op de snel weg denk dat de pekel op is
en dat voor de 6 klanten die er over de hel avond zijn geweest hahahahahahahahah
hoorde dat praxis zaandam gewoon dicht is gegaan en dat de denuilbrug ook niet meer kon worden gebruikt om over heen te rijden
snappen jullie nu dat ik dit weer hier in nederland vervloek haahaahhahahahaah
meelen schreef:ATE schreef:ook ik heb door dit weer gereden moest toch naar werk over de leegwater weg tot de brug duurde 3 kwartier
rest na werk ook 3 kwartier dus anderhalf uur naar wormerveer maar zie dat nog mee vald als ik andere lees hahahahaahha terug was het niet zo druk gelukkig op de weg maar er lag wel heel veel sneeuw ja op de snel weg denk dat de pekel op is
en dat voor de 6 klanten die er over de hel avond zijn geweest hahahahahahahahah
hoorde dat praxis zaandam gewoon dicht is gegaan en dat de denuilbrug ook niet meer kon worden gebruikt om over heen te rijden
snappen jullie nu dat ik dit weer hier in nederland vervloek haahaahhahahahaah
Bij ons reed de pekelwagen nog gewoon hoor.

LIQUITA schreef:Hmmm...dan heb ik het nog netjes gedaan, ik heb er maar 1 1/2 uur over gedaan om op m'n werk te komen. Was 3 kwartier te laat. Terug ging prima, ben door Landsmeer, Den Ilp en Purmerland gereden en daar was de weg helemaal schoon. Zag een grote trekker rijden met zo'n enorme rolborstel voorop, dus dat werkt wel.