Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:14

ze vroeg het en ik zei hoef je niet te weten
als je dan door zeurt maak je me pissig ja.
ze kent die mensen nieteens

xmaddyx

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:21

Je kan ze toch "beschrijving" dan weten we waar jullie last van hebben gehad die week.... weer een leuk gespreks onderwerp maar ja... maakt niet uit, ander onderwerp!

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:23

Hoi ik heb me nl af!
haha nu mag ik weer pauze (a)
maar ik ga zo ff wat eten :P.
door de verbouwing eten we niet echt avond eten, wordt denk ik een uitgebreid broodje ofzo :9 .
misschien een pizza }> .

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:24

zo laat nog! heb je geen honger dan?

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:25

:7

Ik vind het wel een vuil woord, maar hee, dat is modder ook, en poep ook. En ik ben een heilige boon :Y)

Vandaag weer lekker met tam op het strandje gereden, lekker door het frisse water geplonsd, ze vind het eng maar zodra ze erin is loopt ze toch wel lekker te spetteren :)
En proefje geoefend, heb nu even proefje-oefen-marathon, heb zondag weer wedstrijd :D Heb er zin in!

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:26

Succes alvast!!
Hoe was het eigenlijk gegaan met je zuurstok outfit?

Ja wij eten altijd heel laat :+ maar ik had wel om 6 uur ofzo nog een broodje gegeten.

Aaah heerlijk gewoon met je eigen pony even over het strand :+:
is het strand ver van jou?

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:32

wat een leuke sfeer toch weer hier :P
maar ach ga me er ook niet mee bemoeien

'das wel lekker zeg naar het strand :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:33

lekker zeg naar t strand veerle :D

Ik heb vandaag mn eerste schooldag gehad :P. Was saai. Blokuur economie, natuurkunde, blokuur literatuur(1x gwn les 1x kwt) en bio. Alle 8e uren vielen gelukkig uit dus was ik om 2 uur uit ipv 4 uur :)(heb het 7e tussenuur).
Heb mn weektaak voor economie al afgemaakt op school :P. En had net wel ff weer last van mn concentratieproblemen enzo met Natuur & Bio maar heb het nu toch af :D.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-09-09 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:33

nou het is maar een heeeel klein strandje hoor, maar ze kan dan even der benen afkoelen in het water, het is denk ik iets van 200 meter ofzo van de stal.

Met mijn zuurstokoutfit? Beschamend, ik was ze nog maar aan het aandoen of een moeder riep al oohhh moet je die nou zien, dat zou pietjepukkeltjepriscillamelissa of weet ik veel wie ze zei ook wel voor sinterklaas willen :P En verder was ik natuurlijk de enige die geen zwart bruin of grijs had :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:34

Haha Veerle :P :(:)

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 19:48

|(

Ohja en tam heeft één wit voetje, en die wordt altijd heel mooi schoon van de zee, dus das ook mooi mee genomen voor de wedstrijden.

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:08

ik wil ook in je meetinglijstje desiree :):)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 00:35

Moderatoropmerking:
Dames, als ik nog even mag terugkomen op wat er zich hier eerder vanavond afspeelde; het is absoluut niet de bedoeling om, ook al is dit een MHK-topic, elkaar in de haren te vliegen, persoonlijk te worden en/of te gaan schelden. Dat geldt voor iedereen. Ik blijf hier een tijdje meelezen en mocht ik zulk soort gedrag nog een keer tegenkomen, dan plaats ik hier zonder pardon een slotje zodat ik rustig overleg kan plegen met de andere moderators over wat te doen met dit topic. Alvast bedankt voor jullie medewerking!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 06:14

_Iris_Iris_ schreef:
ik wil ook in je meetinglijstje desiree :):)

Ik ook >;)
Of sta ik er al op _O-

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 06:48

ik ook! of sta ik er ook al op

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:18

Zwartwitje schreef:
Dames, als ik nog even mag terugkomen op wat er zich hier eerder vanavond afspeelde; het is absoluut niet de bedoeling om, ook al is dit een MHK-topic, elkaar in de haren te vliegen, persoonlijk te worden en/of te gaan schelden. Dat geldt voor iedereen. Ik blijf hier een tijdje meelezen en mocht ik zulk soort gedrag nog een keer tegenkomen, dan plaats ik hier zonder pardon een slotje zodat ik rustig overleg kan plegen met de andere moderators over wat te doen met dit topic. Alvast bedankt voor jullie medewerking!

beter!

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:40

heeeeee :):)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:49

haaai!

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 15:10

alles goed? :)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 15:14

ja hoor! er wordt hier echt oooveral verbouwd. nou alleen de keuken maar ze lopen alleen niet in mijn kamer (niet dat ze door de troep heen komen :P) en de computer kamer :P.

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 15:20

haha :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:25

IsabelvS schreef:
Zwartwitje schreef:

beter!

:x

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:27

Goed, ik houd mn mond maar...

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 18:03

:)

Ik heb vandaag van 8 uur s'ochtends tot half 7 s'avonds gewerkt en mn benen liggen er echt afafafafafafaf!!!! Het is heel gezellig maar ook best wel lastig want voor de kassa moet je heel veel nummertjes weten. Elk artikel in de winkel heeft namelijk een nummer en er staan wel een aantal dingen op de kassa maar wel heel weinig. Dus nu stond ik steeds zo.. ehm ' weet iemand het nummer van bladibladi' maarja gewoon zeggen dat het me eerste dag achter de kassa is en dan lukt t wel ;)

Ik heb Lizzy echt een jaar lang op de dinsdag gereden en nu ga ik haar op de donderdag rijden.. best wel gek om vandaag dan niet te rijden :P

Ik heb trouwens op yardandgroom.com een account aangemaakt en ik heb nu al een superleuke reactie van mensen. Ik zou dan bij hen in huis gaan wonen. S'ochtends mesten, voeren, naar de wei brengen en smiddags rijden. Ik zou ook een of andere cursus kunnen doen. en ze hebben 18 paarden :D Maarja ik moet natuurlijk niet de eerste beste nemen en even verder kijken maar het klintk al wel heel leuk (ze hebben ook nog 4 katten een hond en drie kinderen)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 18:20

dat klinkt leuk marie !

Waar werk je dan?