Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb er zin in!
maar ik had wel om 6 uur ofzo nog een broodje gegeten.

. Was saai. Blokuur economie, natuurkunde, blokuur literatuur(1x gwn les 1x kwt) en bio. Alle 8e uren vielen gelukkig uit dus was ik om 2 uur uit ipv 4 uur
(heb het 7e tussenuur).
. En had net wel ff weer last van mn concentratieproblemen enzo met Natuur & Bio maar heb het nu toch af
.
En verder was ik natuurlijk de enige die geen zwart bruin of grijs had
Zwartwitje schreef:Dames, als ik nog even mag terugkomen op wat er zich hier eerder vanavond afspeelde; het is absoluut niet de bedoeling om, ook al is dit een MHK-topic, elkaar in de haren te vliegen, persoonlijk te worden en/of te gaan schelden. Dat geldt voor iedereen. Ik blijf hier een tijdje meelezen en mocht ik zulk soort gedrag nog een keer tegenkomen, dan plaats ik hier zonder pardon een slotje zodat ik rustig overleg kan plegen met de andere moderators over wat te doen met dit topic. Alvast bedankt voor jullie medewerking!
) en de computer kamer
. IsabelvS schreef:Zwartwitje schreef:Dames, als ik nog even mag terugkomen op wat er zich hier eerder vanavond afspeelde; het is absoluut niet de bedoeling om, ook al is dit een MHK-topic, elkaar in de haren te vliegen, persoonlijk te worden en/of te gaan schelden. Dat geldt voor iedereen. Ik blijf hier een tijdje meelezen en mocht ik zulk soort gedrag nog een keer tegenkomen, dan plaats ik hier zonder pardon een slotje zodat ik rustig overleg kan plegen met de andere moderators over wat te doen met dit topic. Alvast bedankt voor jullie medewerking!
beter!

Maarja ik moet natuurlijk niet de eerste beste nemen en even verder kijken maar het klintk al wel heel leuk (ze hebben ook nog 4 katten een hond en drie kinderen)