Astor schreef:Maar ik dacht oh hij is rijden maar zijn stal was echt leeg leeg
En nu?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:niet te erg denken melis, miss staat hij gewoon ergens anders.. of in de wei ofzo omdat die kreupel is
en het rijden ging best lekker! Alleen we hadden een erg drukke les.

Sabinee__ schreef:Ohh jaa.. Dat ken natuurlijk ook !
Ik hoop dat het leuke paarden worden, voor iedereen geschikt met alles enzo.
Het liefst gewoon 2 aglona's ! Niet dat je Aglona kan vervangen, maar een paard
met dat karakter lijkt me heerlijk om erbij te hebben ..
*Zucht..*
Pebbs schreef:Melanie_B schreef:Heerlijk dagje gehad.
Rambo gelongeerd aan de bij zet! En manwat deed hij goed zijn best en luisterde ook echt onwijs goed naar mijn commando's.
En wederom wéér zo lief en aanhankelijk. Heb echt het gevoel dat hij nu wel aan mij gaat wennen...We worden matties!
![]()
Daarna met Vendee bos in geweest.
Lekker melFijn dat ie het zo goed blijft doen
je moet er gewoon weer een keer op gaan joh
.
.
! Sabinee__ schreef:Even een vraaggggg.
We gaan zaterdag springen, maar heb er niet echt vertrouwen in..
Op welk paard zal ik gaan ?
Wil een paard dat niet té voorwaarts is, maar ook niet te langzaam. Dat normaal springt, gewoon fijn .
( Parade dus niet, die duikt altijd zo naar beneden naar de sprong) .
Ik heb dus echt.. 3 jaar op Astor gesprongen, en daarna 2-3 jaar op Aglona, tot dat ik er van af was gevallen .
Heel stom, natuurlijk niet meer opgestapt daarna . & Sindsdien vind ik springen een beetje eng.
Maar wil het wel graag weer gewoon leren/doen .
Heb dus geen idee op wie ik zaterdag wil ..

maar heeft wel een zelfverzekerde ruiter nodig
als je haar lekker aan het lopen hebt, goed tempo.. springt ze alles wel. 

)Astor schreef:Maar ik dacht oh hij is rijden maar zijn stal was echt leeg leeg
Staat hij in een andere stal =O
Nu staat als je binnenkomt Djinn er en daarnaast Astor!

Melanie_B schreef:Astor schreef:Maar ik dacht oh hij is rijden maar zijn stal was echt leeg leeg
Staat hij in een andere stal =O
Nu staat als je binnenkomt Djinn er en daarnaast Astor!
Wat zal jij geschrokken zijn..
Man... als ik straks weer naar de manege kom....
2 paarden minder..... straks weer 2 nieuwe erbij... langzaam aan gaat
de oude vertrouwde paardjes verdwijnen... en komen er allemaal nieuwe....
dan hoor ik er echt niet meer bij...
kreeg bijna een hartaanval 
Jane_ schreef:Have you ever been in love? Horrible isn’t it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up. You build up all these defenses, you build up a whole suit of armor, so that nothing can hurt you, then one stupid person, no different from any other stupid person, wanders into your stupid life…You give them a piece of you. They didn’t ask for it. They did something dumb one day, like kiss you or smile at you, and then your life isn’t your own anymore. Love takes hostages. It gets inside you. It eats you out and leaves you crying in the darkness, so simple a phrase like ‘maybe we should be just friends’ turns into a glass splinter working its way into your heart. It hurts. Not just in the imagination. Not just in the mind. It’s a soul-hurt, a real gets-inside-you-and-rips-you-apart pain. I hate love.