Ahtnamas schreef:Kirsten_S schreef:je wilt niet weten hoe erg ik loop te hoesten op de fiets, of als ik maar enige inspanning heb..
ik crepeer van die pijn, maar moet hoesten, krijg het benauwd, moet kokhalsen van de hoeveelheid, nou dat de hele dag door. ik ben gewoon kapot.. echt.
Maar TBC is echt heel erg volgens mij, dan kan je echt niks meer en lig je als een bezweet lijk op bed. Dat nachtzweten merk je dan echt wel!
Kan de pijn niet komen van het hoesten, daarmee verkloot je namelijk echt je keel en je spieren krijgen het zwaar te verduren.
als ik jou was zou ik nogmaals naar de dokter gaan en dan gewoon eisen dat ie je echt onderzoekt omdat je er gewoon echt last van hebt! Het is vervelend maar ik denk niet dat je zoiets ergs als TBC hebt, maar wellicht wel iets anders wat de dokter niet heeft opgemerkt?
jaaa ik weet het ook niet. alles kan.. bij iedereen is het natuurlijk verschillend. maar aangezien ik al altijd een lage weerstand heb is een bacterie die door de lucht verspreid word zeer aannemelijk..
als het niet snel overgaat en/of minder word ga ik naar een andere arts voor een second opinion omdat ik iemand wil die niet al beoordeeld door alleen maar te kijken en de symptonen aan te horen of geschiedenis..

Share it