Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)...
). En donderdag heb ik mijn Roene-dag

Toch niet vergeten he zal wel komen dat doordeweeks is! Misschien wip ik zat ff langs kan ik Roene ook even zien!
) en Nicole, red je half 8, dan kun je nog ff mee Roene naar bed doen, dan weet je dat alvast

Dan woens en ik bel je nog ff voor zat ik ga nu tv kijken heb geen laptob he zit in remi op kamertje misschien tot straks allemaal!!! 

majo8 schreef:Goeie avond! Net even wat gedecoreerd wat kerstsfeer gemaakt in huis! Goh wat dan he Nicole??? Echt iedereen gaat gourmetten he moet morgen nog even een schotel bestellen bij Rianne. Dus San als alles goed gaat Gourmet ik thuis maar ik houd je aanbod in mijn koppie!!!!! Trouwens wie kan mij zeggen hoe ik hier smilies bij krijg? Bij quote krijg ik ze wel
Yannicke schreef:majo8 schreef:Goeie avond! Net even wat gedecoreerd wat kerstsfeer gemaakt in huis! Goh wat dan he Nicole??? Echt iedereen gaat gourmetten he moet morgen nog even een schotel bestellen bij Rianne. Dus San als alles goed gaat Gourmet ik thuis maar ik houd je aanbod in mijn koppie!!!!! Trouwens wie kan mij zeggen hoe ik hier smilies bij krijg? Bij quote krijg ik ze wel
Ben je vanmiddag bij Leurs geweest?