Melanieetjuh schreef:Sabrien, weet nog niet of ik vast zit.. Zal vandaag is even vragen
Okay.. ik heb gister avond namelijk gebeld om te zeggen dat ik niet meer kom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Sabrien, weet nog niet of ik vast zit.. Zal vandaag is even vragen
DenK4ever schreef:Melanieetjuh schreef:Sabrien, weet nog niet of ik vast zit.. Zal vandaag is even vragen
Okay.. ik heb gister avond namelijk gebeld om te zeggen dat ik niet meer kom

Broccoli schreef:Ik ben steeds bang dat ze gaat weigeren. Dan ga ik krampachtig zitten en ja hoor, ze weigert. Ik ga het serieus met Frans over hebben, of het nog wel zin heeft zo. Zit hier al een tijdje mee.
Broccoli schreef:Ik ben steeds bang dat ze gaat weigeren. Dan ga ik krampachtig zitten en ja hoor, ze weigert. Ik ga het serieus met Frans over hebben, of het nog wel zin heeft zo. Zit hier al een tijdje mee.
... en ben er eigenlijk vrij zeker van dat hun op Rox zitten. Melanieetjuh schreef:Volgens mij wist Frans het al een beetje.
Aangezien mijn moeder het er vorige week over had
met hem.
Melanieetjuh schreef:Okee..
Volgens mij wist Frans het al een beetje.
met hem.
Ja, Sam is idd handig.. maar ik ben niet meer online hoor
DenK4ever schreef:Melanieetjuh schreef:Volgens mij wist Frans het al een beetje.
met hem.
Ow okay...
toch durfde ik het zondag nog niet zelf tegen hem te zeggen
DenK4ever schreef:In het verleden lukte het ook echt goed!Broccoli schreef:Ik ben steeds bang dat ze gaat weigeren. Dan ga ik krampachtig zitten en ja hoor, ze weigert. Ik ga het serieus met Frans over hebben, of het nog wel zin heeft zo. Zit hier al een tijdje mee.
Dunja is idd een paardje wat heel snel reageert op twijfel van de ruiter...
Als ze ook maar enig idee heeft dat ze niet hoeft, dan gaat ze ook niet.
Bij Dunja is het de truc om vol overtuiging op de hindernis af te rijden, en blijven aansporen! Tikje vlak voor de hindernis...
Tijdens inrijden werkt het bij haar goed om echt op iedere letter een overgang te rijden zodat ze lekker gaat reageren op je been en voorwaartser wordt.
Als jij haar overtuigd dat je echt wil springen, springt ze ook alles voor je...
spreek uit ervaring dat ze echt heel erg leuk kan springen! is alleen even doorwerken om het eruit te krijgen.
Melanieetjuh schreef:Broccoli schreef:Ik ben steeds bang dat ze gaat weigeren. Dan ga ik krampachtig zitten en ja hoor, ze weigert. Ik ga het serieus met Frans over hebben, of het nog wel zin heeft zo. Zit hier al een tijdje mee.
Daar zou ik het niet met Frans over hebben..
Eerder met iemand anders ofzo..
Melanieetjuh schreef:Oh, ik ben niet bang voor Frans zijn ongezouten meningBroccoli schreef:Ik ben steeds bang dat ze gaat weigeren. Dan ga ik krampachtig zitten en ja hoor, ze weigert. Ik ga het serieus met Frans over hebben, of het nog wel zin heeft zo. Zit hier al een tijdje mee.
Daar zou ik het niet met Frans over hebben..
Eerder met iemand anders ofzo..
Melanieetjuh schreef:Ik zit nu op school op de computer.. En jullie ontvangen dat.. Ligt het dan hier aan de computer?
Ik zal morgen gelijk maar even de virusscan er over heen gooien thuis!
) Broccoli schreef:(wat erg, ik zit hier nog steeds, ik wou om 12:30 al beginnen aan de badkamer)
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Ik zit nu op school op de computer.. En jullie ontvangen dat.. Ligt het dan hier aan de computer?
Ik zal morgen gelijk maar even de virusscan er over heen gooien thuis!
Ja dan zit het op school! Weet niet of je op msn mag als je er op mag moet je er even melding van maken denk ik.. en als het niet mag kan je niks zeggen

fallenangel3 schreef:Broccoli schreef:(wat erg, ik zit hier nog steeds, ik wou om 12:30 al beginnen aan de badkamer)
En ik met school... moet wel iets doen want donderdag presenteren
fallenangel3 schreef:Word nu trouwens plots zenuwachtig over de springwedstrijd.. op wie zal ik zitten... whaaaaaaaa...
Dunja? Djinn? Parade?
Dan hoop ik maar dat als ik niet op Rox zit ik op maffe Onyx zit! Of op Bailey!
Berlingo stap ik zowiezo niet op! Die weigert echt op een nare manier! Dunja zal ik wel proberen maar zodra het mis gaat met inrijden of inspringen ga ik niet verder!
Djinn en Parade nooit op gesprongen...

)...
Astor schreef: