Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

eerst tot half 11 garderobe en dan van half 11 tot 3 uur achter de bar
allemaal samen met michelle en denise! 

. en krijg je daar geld voor
? 

?

beetje uit verhouding maar ach
(benen zijn echt BIGG) das altijd al bij n veulen, maar bij Devil ist echt overdreven groot verschil.

hoop dat ik snel weer keer langs kan komen om ze allebei tot nu toe te zien 
Maar dat kan aan mij liggen. En ja ik zag Moniek ook nog haha, ofcourse, en net met mama uit eten geweest
bij mijn favoriete BENGEEEL.
djeeez wel echt huge benen
Vind de aftekening persoonlijk niet zo mooi, maar wel kei schattig
. Was niet denderend, kreeg hem niet genoeg terug, wel balen.. Maarja gelukkig zitie wel zo onwijs lekker.. volgende keer als ik weer zelf mag kiezen toch maar Smokey. Hij lag zo lief in zijn stalletje straks! was der maar ff bij gekropen 
krijge we daarna doe esther
. zucht... Naja we zulle zien.
. Wilde eerst Eric snowflake uit late stappe alleen mijn cap pastte die niet.. dus toch zo maar ff derop. Maar toen werd Floris een beetje boos
. Op cahama was t altijd eiegen risico en hier kan de eigenaar en Eric zelf een boete krigje ofzo, beetje apart. Najaaa 

Ga lekker iedereen aanmoedigen 

??
??
!
)

Gisteren ging het rijden helemaal niet goed, maar vandaag wel. Ik ben alleen echt bang dat mijn 'droom' uit gaat komen, haha dat ik veeeeelste laat ben, dus morgenavond voordat ik ga oppassen staat hier alles klaar, en mn wekker gaat echt té vroeg want alsk moet stressen word het niks.
ghehe. 
tot kwart over 11 met valley op de manege gezeten