Emmaa_ schreef:Wat vinden jullie van die ni-hao dekjes van HH?, ik vind ze om eerlijk te zijn vreselijk
welke zijn dat met dat bruin en geel ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Wat vinden jullie van die ni-hao dekjes van HH?, ik vind ze om eerlijk te zijn vreselijk
Annie_ schreef:Emmaa_ schreef:Wat vinden jullie van die ni-hao dekjes van HH?, ik vind ze om eerlijk te zijn vreselijk
welke zijn dat met dat bruin en geel ?
doen zze die bij reelaer
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Oeh, ik ga nu frontriemen van kralen maken, ik denk dat ik daar ook wel een vorm van een V-frontriem uit kan weten te halen.
Jaaa? Maar waar koop je dan dat leer dan?! En hoe doe je dat met kralen dan?
. Het band voor die lusjes heet buggy-band. Hebben ze ook op dat kraampje op vrijdag op de markt, heel goed, stevig nylon band, ik denk dat, dat ook wel geschikt zou zijn om een halster van te maken
. Dat is misschien wel een goed idee voor paarden die wat vervelend willen doen, je kan het zo op dat band vastnaaien, dan is het in ieder geval stevig, maar toch mooi
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Oeh, ik ga nu frontriemen van kralen maken, ik denk dat ik daar ook wel een vorm van een V-frontriem uit kan weten te halen.
Jaaa? Maar waar koop je dan dat leer dan?! En hoe doe je dat met kralen dan?
. Het band voor die lusjes heet buggy-band. Hebben ze ook op dat kraampje op vrijdag op de markt, heel goed, stevig nylon band, ik denk dat, dat ook wel geschikt zou zijn om een halster van te maken
. Dat is misschien wel een goed idee voor paarden die wat vervelend willen doen, je kan het zo op dat band vastnaaien, dan is het in ieder geval stevig, maar toch mooi
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik denk dat als ik weer een stuk leer gevonden heb, dat ik er dan een V-frontriem uit ga maken, dat vind ik zóóóó mooi hé!
Juaaaaaaah!! ik ook!![]()
Maar ze zijn zo duur

Annie_ schreef:de HH frontriem (v) met kralen vind ik stoer
Emmaa_ schreef:Skai-leer kan je gewoon op de markt halen hier op vrijdag, vraag me niet waar, maar ze hebben ook een hele stand met stofjes ensoow. Een frontriem met kralen, heel simpel, ik pak een paar leuke kralen, grote, een hele lading eigenlijk, ik knip een stuk stevig draad af dat niet zo maar breekt, ik reig de kralen erop, naai er lusjes aan, en dan heb je een frontriem. Het band voor die lusjes heet buggy-band. Hebben ze ook op dat kraampje op vrijdag op de markt, heel goed, stevig nylon band, ik denk dat, dat ook wel geschikt zou zijn om een halster van te maken
haahah
had ik helemaal over na gedacht 
Die wilde ik eigenlijk ook voor Valentino!
Kirsten_D schreef:Die van harry horse niet..
Die van mij was 22,50
Ik wou ook al vet lang een V-frontriem, dus dit was wel een mooie optie..
hahaha
Emmaa_ schreef:
(Als ze van nog leven
na 7 andere weken trektocht
) Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Skai-leer kan je gewoon op de markt halen hier op vrijdag, vraag me niet waar, maar ze hebben ook een hele stand met stofjes ensoow. Een frontriem met kralen, heel simpel, ik pak een paar leuke kralen, grote, een hele lading eigenlijk, ik knip een stuk stevig draad af dat niet zo maar breekt, ik reig de kralen erop, naai er lusjes aan, en dan heb je een frontriem. Het band voor die lusjes heet buggy-band. Hebben ze ook op dat kraampje op vrijdag op de markt, heel goed, stevig nylon band, ik denk dat, dat ook wel geschikt zou zijn om een halster van te maken
Okeee, dan ga ik dat ook maar een keertje proberen! Lijkt me toch wel erg leuk..
Zoiets kan ook niet zo veel kwaat als je het zelf maakt![]()
Een V frontriem is dan de V van Valentino!haahah
had ik helemaal over na gedacht
Laura heeft dé V frontriem gekocht op jumping..Die wilde ik eigenlijk ook voor Valentino!
![]()
.
) dan zou ik daar het beste wel een onderlegger nog bij nemen, want ook bijvoorbeeld een oud dekbed als vulling kan gaan kreuken, of dat kan ongelijk zijn, en dan kan je paard last krijgen van zijn rug, en dat is niet wat we willen toch?
Emmaa_ schreef:Ik hou van dingen knutselen, het is echt leuk om dat in het weekend ofzoow te gaan doen !.
http://paarden.hobby-site.com is de beste site om al die tips ensoow vandaan te halen. Alleen even 1 tip. Als je een dekje gaat maken () dan zou ik daar het beste wel een onderlegger nog bij nemen, want ook bijvoorbeeld een oud dekbed als vulling kan gaan kreuken, of dat kan ongelijk zijn, en dan kan je paard last krijgen van zijn rug, en dat is niet wat we willen toch?
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik hou van dingen knutselen, het is echt leuk om dat in het weekend ofzoow te gaan doen !.
http://paarden.hobby-site.com is de beste site om al die tips ensoow vandaan te halen. Alleen even 1 tip. Als je een dekje gaat maken () dan zou ik daar het beste wel een onderlegger nog bij nemen, want ook bijvoorbeeld een oud dekbed als vulling kan gaan kreuken, of dat kan ongelijk zijn, en dan kan je paard last krijgen van zijn rug, en dat is niet wat we willen toch?
Jaa die site is echt goedd! Maar hij is nu wel onwijs sloom zeg!
Jaa.. ik denk dat ik alleen maar dekjes ga verbouwen![]()
) of zoiets?. Andere bies er omheen zetten, ga zo maar door!
Kirsten_D schreef:Annie_ schreef:de HH frontriem (v) met kralen vind ik stoer
Welke? Je hebt ze met hout en met kleurtjes, met kleurtjes heb ik..
Jane_ schreef:Nieuwe Avatar![]()
Iris gemaakt

Jane_ schreef:Ik vind het nog duur voor een front