Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb nu al meer dan anderhalve maand last van m'n onderarmen en het wordt steeds een beetje erger. Echt vervelend, ik kan nauwelijks een stapel borden van tafel naar de keuken tillen. De dokter weet het niet zeker, maar hij vermoedt dat het overbelaste pezen zijn, dus ik moet even rustig aan doen. Dus ik sla maandag maar even over, kijken of het dan beter wordt
.. 

Maar ik had natuurlijk nooit rekening gehouden met Nini, ik rijd echt nooooooit op haar maar ik heb wel door, zodra ik er dan ook maar 1 keer op zit meot ze even laten zien wat ze allemaal kan. Dus ik klim erop, stap rustig weg. Ze is wel een beetje kijkerig maar oké, tis een Fottypaard. Maar toen moesten we wegdraven..........RACEN...... En op een gegeven moment deed Partyman een stap opzij en toen Yihaa! (Viel nog wel mee in vergelijking wat er nog moest komen
) Paar bokjes en heel hard racen. Op een gegeven moment had ik der weer een beetje rustig maar toen schoot ze opeens weer weg en toen zat ik op een soort van schommelstoel, voor een klein beetje de lucht in, achter de lucht in, een paar keer. Dat eenmaal overleeft dat ik: mooi. Maar toen kwam er nog een bokje na en toen lag ik er wel bijna naast.
Maar veel voltes gereden en op een gegeven moment werd ze lekker los maar toen moesten we galopperen. Ik dacht, ik moet wel galopperen want ze moet der energie kwijt. Dus dat werd teugels strak, knieeën eraan en achterover leunen en gaan. Het ging heel langzaam en toen kwamen iedere keer de kleine bokjes, heb het allemaal overleefd. Ook de andere kant even kort op gegaloppeerd, moest erg veel moeite doen om te blijven zitten omdat ze de teugels iedere keer uit me handen trok en dan vervolgens er een paar kleine bokjes achteraan deed. Ja, ik heb mijn les gelukkig overleefd.
. Super dat je het allemaal overleefd hebt en dat je uiteindelijk zo lekker hebt gereden! Maandag ben ik ook weer van de partij. Heb nog wel veel last van m'n armen, maar de maandag erna kom ik ook al niet vanwege het leed dat tentamenweek heet, dus kom ik maandag gewoon wel. Met traktatie
, wat willen jullie hebben of wat willen jullie absoluut niet? Ik ga niks bakken maar dan blijft er nog zoveel over...
Hmm, niks bakken dan valt mijn 1e idee al af. (zandkoekjes
) Hmm, oeeee negerzoenen! Haha oke doe ook maar niet want volgens mij moet je dan heel veel pakken kopen. Oké, laat mijn ideeën maar zitten, ik lust alles wel.
Zin in maandag.
Uh, ja lijkt mij wel. Volgens mij is alleen Stad&Esch de maandag ook nog vrij. Anne moest maandag gewoon al naar school dus ik neem aan gewoon om 18:00 uur. Ik ga dan in ieder geval pas heen.
. Ik kom ook niet heeeeel veel eerder, moet echt nog te veel doen voor school..
Marijee schreef: