RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 11:45

Tja ik maak zo weinig mee he? Een van de komende zaterdagen kom ik lekker weer een keertje langs!! Rally knuffeltje geven want die mis ik wel hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 12:22

Hihi kan ik me voorstellen! Hoe gaat het nu met je knie?

Ik kom komende maandag niet rijden Boos! . Ik heb nu al meer dan anderhalve maand last van m'n onderarmen en het wordt steeds een beetje erger. Echt vervelend, ik kan nauwelijks een stapel borden van tafel naar de keuken tillen. De dokter weet het niet zeker, maar hij vermoedt dat het overbelaste pezen zijn, dus ik moet even rustig aan doen. Dus ik sla maandag maar even over, kijken of het dan beter wordt Lachen ..

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 12:28

he bah dat is wel erg vervelend! Hopen dat het snel over gaat!

Met mijn knie gaat het de goede kant op. Ik loop voornamelijk zonder krukken, op langere afstanden of als ik moe ben pak ik er nog 1tje bij voor de steun. Buigen gaat steeds beter, we zitten nu bijna op 120 graden. Ik kan weer kleine stukjes fietsen. Kortom: langzaam begint het weer wat te worden! Ben alleen ontzettend snel moe, dat is wel erg jammer want dan moet ik gelijk weer rust nemen.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 12:28

he bah dat is wel erg vervelend! Hopen dat het snel over gaat!

Met mijn knie gaat het de goede kant op. Ik loop voornamelijk zonder krukken, op langere afstanden of als ik moe ben pak ik er nog 1tje bij voor de steun. Buigen gaat steeds beter, we zitten nu bijna op 120 graden. Ik kan weer kleine stukjes fietsen. Kortom: langzaam begint het weer wat te worden! Ben alleen ontzettend snel moe, dat is wel erg jammer want dan moet ik gelijk weer rust nemen.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:47

Zó hier ben ik een tijd niet meer geweest zeg Bloos!

iedereen alsnog even een fijne kerst Lachen

ik heb er in iedergevel wel heelveel zin in ponykamp Ja

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 09:40

Oké, het was gisteren heel koud dus ik dacht, ik hoop maar niet dat ik op Partyman, Bravour of Rallywood zit. Schijnheilig Maar ik had natuurlijk nooit rekening gehouden met Nini, ik rijd echt nooooooit op haar maar ik heb wel door, zodra ik er dan ook maar 1 keer op zit meot ze even laten zien wat ze allemaal kan. Dus ik klim erop, stap rustig weg. Ze is wel een beetje kijkerig maar oké, tis een Fottypaard. Maar toen moesten we wegdraven..........RACEN...... En op een gegeven moment deed Partyman een stap opzij en toen Yihaa! (Viel nog wel mee in vergelijking wat er nog moest komen Clown ) Paar bokjes en heel hard racen. Op een gegeven moment had ik der weer een beetje rustig maar toen schoot ze opeens weer weg en toen zat ik op een soort van schommelstoel, voor een klein beetje de lucht in, achter de lucht in, een paar keer. Dat eenmaal overleeft dat ik: mooi. Maar toen kwam er nog een bokje na en toen lag ik er wel bijna naast. Vork Maar veel voltes gereden en op een gegeven moment werd ze lekker los maar toen moesten we galopperen. Ik dacht, ik moet wel galopperen want ze moet der energie kwijt. Dus dat werd teugels strak, knieeën eraan en achterover leunen en gaan. Het ging heel langzaam en toen kwamen iedere keer de kleine bokjes, heb het allemaal overleefd. Ook de andere kant even kort op gegaloppeerd, moest erg veel moeite doen om te blijven zitten omdat ze de teugels iedere keer uit me handen trok en dan vervolgens er een paar kleine bokjes achteraan deed. Ja, ik heb mijn les gelukkig overleefd. Vork

Ini vroeg halverwege de les ook nog of ik niet op RW wilde. Anne reed er namelijk op en hij liep echt super netjes en heel braaf, maar ik had er neit zo'n behoefte aan. Rede 1 omdat Anne er heeeeel graag op wilde rijden, nummer 2: hij ook een megabok bij Anne had gegeven en nummer 3: omdat hij toch ook nog steeds wat frisjes leek en nummer4: omdat ik eindelijk wat zelfvertrouwen gekweekt had op de bokkende Nini. Haha!

Op naar maandag zou ik zeggen. Haha!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 12:02

Haha, fijn dat het zo goed ging Mara Lachen

Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:02

Ja, gelukkig nieuwjaar allemaal! Hihi ik moest wel lachen om je berichtje hoor, Mara. Hihi de schommelstoel Knipoog . Super dat je het allemaal overleefd hebt en dat je uiteindelijk zo lekker hebt gereden! Maandag ben ik ook weer van de partij. Heb nog wel veel last van m'n armen, maar de maandag erna kom ik ook al niet vanwege het leed dat tentamenweek heet, dus kom ik maandag gewoon wel. Met traktatie Haha! , wat willen jullie hebben of wat willen jullie absoluut niet? Ik ga niks bakken maar dan blijft er nog zoveel over... Knipoog

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:28

Ja, gelukkig nieuwjaar nog allemaal! En oeeee trakteren Vingers aflikken Hmm, niks bakken dan valt mijn 1e idee al af. (zandkoekjes Schijnheilig ) Hmm, oeeee negerzoenen! Haha oke doe ook maar niet want volgens mij moet je dan heel veel pakken kopen. Oké, laat mijn ideeën maar zitten, ik lust alles wel. Haha! Zin in maandag. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:53

Hihi! Nou ja, zandkoekjes zijn niet zoveel werk en je kunt er wel veel van maken. Ik zal eens even kijken. En negerzoenen klinken ook niet verkeerd, jum jum. Helemaal niet aan gedacht, ik dacht gewoon saai en makkelijk aan spekkies of zo. Hihi. Hebben we trouwens weer gewoon om 18.00 uur les?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:03

lol, spekkies kunnen ook ja, ook super lekker. Lachen Uh, ja lijkt mij wel. Volgens mij is alleen Stad&Esch de maandag ook nog vrij. Anne moest maandag gewoon al naar school dus ik neem aan gewoon om 18:00 uur. Ik ga dan in ieder geval pas heen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:15

Oké ik dan ook Knipoog . Ik kom ook niet heeeeel veel eerder, moet echt nog te veel doen voor school.. Nors opkijken

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 13:00

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 13:17

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:28

Haha, maar zijn er nog meerdere paarden bijgekomen afgelopen jaar ? Lachen

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:47

ik heb me ook maar ik het kamp topic gemeldt (A)
ik blijf hier wel een trouwe meelezer, aan mijn posts worden jullie ook niet wijzer, want ik weet helemaal niets..

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:52

Leeuk!
Welke week? Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:23

ponykampen! Jammer dat ik dr te oud voor ben, en dat ik ini niet eerder kende!!
Ik mis rally nu toch wel heel erg, na bijna 4 maanden!! Ik doe mn best om over 2 weken op zaterdag weer hoi te komen zeggen. Rijden moet nog even wachten maar hopelijk nog maar enkele maandjes!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:25

Haha, was de manege eerst van iemand anders dan? Lachen

Je had toch een blesure met je knie?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:29

nee, ik ben pas een jaar of 6 geleden bij ini gaan rijden. Moet er 30 km voor in de auto rijden namelijk Haha!
Ja, ik had een kapotte achterste kruisband waar ik aan geopereerd ben. Nu dikke 3 maand geleden. Gaat goed maar duurt nog wel minimaal een half jaar in totaal voordat alles weer goed is. Hopelijk kan ik over een paar maandjes weer rijden! Ik mis mn zaterdagritjes met rally veel te erg!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:31

Ik kan nu al niet zonder rijden Bloos!
Joh, dat lijkt me een echte kwelling Bloos!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:31

Ik kan nu al niet zonder rijden Bloos!
Joh, dat lijkt me een echte kwelling Bloos!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:35

is het ook, ik heb eind september voor het laatst gereden!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:39

Wow, wanneer verwacht jij weer te kunnen rijden ? Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:43

ik durf er nog niet echt goed een tijd op te zetten. Ik hoop over 3 maand. Ik kan nu iig weer lopen zonder krukken en ben druk aan het trainen om wat spiermassa en kracht terug te krijgen. Verder is het gewoon afwachten en doortrainen! Maar deze operatie gebeurd niet veel dus ik heb geen vaste richtlijnen. Maar binnen een half jaar zit ik dr weer op, dat durf ik iig zeker te zeggen!