Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 100% gratis en ook nog eens met heel weinig reclame. Je kan zelf teksten en plaatjes enzo invoegen, en je kan ook zelf je layout kiezen
. Melanieetjuh schreef:
Sabinee__ schreef:
Nataschaa schreef:Melanieetjuh schreef:
Ik heb je verhaal gelezen, wat wil zeggen, ik heb gelezen tot ze het café in liep.
Vat het niet op als comentaar, maar als opbouwende critiek.
Als ik jou was zou ik mijn verhaal gewoon links uitlijnen. Dus niet alles in het midden.
Dit leest prettiger doordat je dan meer alinia idee krijgt. Mensen vinden het niet fijn om naar een lap tekst te staren. Ze willen stukjes. En aan het eind van het stukje willen ze overgehaald worden om het volgende stukje te lezen.
Helemaal in de inleiding.

Sabinee__ schreef:
Melanieetjuh schreef:

. Manon_S schreef:Ja das echt iritant.
Ik had zo'n mooie bewerking gemaakt, viel de stroom uit in huis door mn broer!
Als er dan iets mis gaat kun je altijd terug
Sabinee__ schreef:jaa maar wel hip !
Laatste update : April 2006 !
whahaha !
Nataschaa schreef:Melanieetjuh schreef:
Maar trouwens,
wil ook nog ff zeggen dat ik het wel knap van je vind dat je je verhalen online durft te zetten.
Ik zelf schrijf ook, maar mijn verhalen komen niet vedder dat mijn kast.
Me (ex) vriend heeft er een paar gelezen zo nu en dan. Hij vond het wel mooi, maar ik durf het als nog niet
Mja, ik schrijf ook geen verhaaltjes, maar gevoelens..
Maar als nog, knap dat je het durft !
Ik hoop ook dat je er niets aan hebt, want ik neem aan dat je er van wil leren toch ?
Juist. Das ook een reden waarom ik het neerzet. Commentaar, en opmerkingen zijn welkom, en tips natuurlijk ook! Manon_S schreef:Idd de oren, zonde!
Zelf vind ik persoonlijk, het altijd jammer wanneer het hoofd van het paard voor het andere paard zit zeg maar.
In jouw geval dus het galoperend paard.
Het is een fijner beeld als je dat paard ook helemaal ziet.
Mag ik vragen wat ervoor tekst staat?
Sorry )
. Melanieetjuh schreef:
Vind het hoofd zelf wel redelijk mooi gelukt met uitknippen. Verbeter punt bij de oren. Die konden beter en mooier.
Overigens is dit mijn eerste 'echte' bewerking met Photofiltre.