xDaayx schreef:Zeker weten! Met school begin je de ene keer vroeg, de andere keer lekker uitslapen. De ene keer ben je al super vroeg weer thuis, de andere keer wat later. Is wel lekker hoor, zeker met de paarden, nu ben ik door de weeks altijd 's avonds. In de zomer vind ik dat nooit zo erg, maar in de winter is het altijd al donker.. Als we een binnenbak zouden hebben, zou het al veel minder erg zijn haha. Maargoed.. wie weet nog in de toekomst
Haha, wat hebben wij het dan toch weer zwaar hè met 40 uur in de week werken, haha! Bereid je maar alvast voor Daay!

Nee maar als je ook echt werk doet wat je leuk vindt is het ook anders. Ik ben bijna continu met mijn stageopdracht bezig en daarom heb in een concentratie van een garnaal
Thomas is in de winter met de kou altijd erg fris en dat uit zich ook vaak met gek doen in de longeerbak in het heffen en zijn hoofd opgericht. Iris voelde hij hij op plaatsen vooraan en bij zijn achterbenen boven het spronggewricht hard was.
Ik vind dit echt bij de kerst horen. Ik vind dit alles beter dat regen en storm!