Ieder weekend 2 WP halen lijkt me maar saai Bij ons is het eigenlijk een heel raar georganiseerd. Ik rijd nu F9A maar heb de F7 maar een keer gehaald, De F8 ook, de F5 maar een keer, de F4 nooit gereden en tot dit jaar maart deden we ook niet aan A en B proeven Dus eigenlijk rijdt ik illegaal F
neee we hebben niet ieder weekend wedstrijden.. ongeveer een keer per maand, maar dan kan je op zowel zaterdag als zondag je WP halen even kijken of mijn link het vandaag wel wil doen van de f20 (m1) http://knhs.nl/objects/00001184.pdf
Ach, maakt het uit. Het zijn toch geen professionele wedstrijden Vandaag mocht ik op mijn favoriete paard Koos, helaas was al snel duidelijk dat hij helemaal niet goed liep. Dus eerst 20 minuten daarmee bezig geweest. Hoeven uitkrabben, stukjes draven, maar het leek net alsof hij om viel. Dus uiteindelijk maar op stal gezet en nog even op mijn vijand Bo verder gereden. Hopen dat hij snel beter is
arme knoliebolies,, mijn horse liep ook niet echt lekker,, beetje onregelmatig,, niet warm ofzo dus maak me geen zorgen lekker mee gestapt en komt wel weer oged ik wil ook oooit de f20 rijden over 20 jaar,,
Niet dat ik de rest allemaal in een keer haalde. Bij ons doe je er minimaal 3 keer over om door de F5/6 samen heen te komen, en daar deed ik 5 keer over. En ook om door de F7/8 inmiddels F9 heen te komen moet je minimaal 3 wedstrijden rijden, maar ik ga voor mijn zesde Ik vind die gekke figuren wel leuk om te rijden, kun je leuk mee uitzwaaien
ik rij nu f7.. hopenlijk volgende keer voor het laatst (tweede keer dan)
zo net les gehad.. helemaal verrot we kregen van iemand anders les, moesten we de halve les zonder beugels.. oké daar valt mee te leven, met middendraf wordt het al een stuk minder en dan ook nog lichtrijden waah dat is een feest hoor het was ook gelijk aan het begin van de les al drie passen draf zegt ze: ja ik heb het nou wel gehad met de draf ga maar halthouden