helaas zijn ze niet gepromoveerd...
(niet onaardig bedoeld maar vorig jaar zijn ze gedegradeerd dus had gehoopt op promovatie

de capelse had wel de prix d'elegance

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dlientjuh schreef:uhh waar heb je die oude gezien dan?
ja gezellig hede pony hebben het swinters ook heerlijk warm omdat ze tegen elkaar aan kunnen staan. vroeger waren het boxen maar die hebben ze afgebroken tot zo'n grote stal. We hebben een binnen pony hok en een buiten pony hok
Germatje schreef:Ja dankje![]()
Ik vond het wel echt een leuke stal, mooie bakken en leuke paarden! Heb ik natuurlijk allemaal staan te bekijken, vooral die 2 oude paarden, een schimmel pony en een paard van 22, maar die zag er wel wat ouder uit in zijn stal...
Ik vond die 'stal' waar al die pony's van de manege in gaan wel erg leuk!
Rachelle302 schreef:Wij zijn 5e geworden in de A-poule! Net als vorig jaar..
Toen we aan het inrijden waren werd me paard dus weer kreupel!! Hebben toen een paard van de Capelse gekregen! Echt een super paard en hij liep echt zo braaf mee.. net of ie al die paarden al kenden
Ilsuuuh schreef:Rachelle302 schreef:Wij zijn 5e geworden in de A-poule! Net als vorig jaar..
Toen we aan het inrijden waren werd me paard dus weer kreupel!! Hebben toen een paard van de Capelse gekregen! Echt een super paard en hij liep echt zo braaf mee.. net of ie al die paarden al kenden
Welke groep rij je bij?
dlientjuh schreef:rush is ook 1 van de leukste manege paarden
Hanmar schreef:Ik rij ook caroussel:D Was eerst 1e invaller voor de sectiehoofden omdat er nog geen plaats was, en nu ben ik waarschijnlijk hoofd 2e sectie. 'We' waren op het NK 4e,5e of 6e (weet ik niet meer uit m'n hoofd:
)in poule B, en ze waren pas sinds oktober bezig dus we waren heel tevreden... Op naar volgend jaar
Rachelle302 schreef:Wij zijn 5e geworden in de A-poule! Net als vorig jaar..
Hanmar schreef:in poule B, en ze waren pas sinds oktober bezig
Bonte schreef:Hanmar schreef:in poule B, en ze waren pas sinds oktober bezig
Ze zullen wel langer bezig zijn, want anders zit je niet in de B-Poule
Rachelle302 schreef:dlientjuh schreef:rush is ook 1 van de leukste manege paarden
Dat zal wel!! Hij was echt zo liefWe wilde m al meenemn
Ilsuuuh schreef:Wie zijn er gedegradeerd in de A poule?