Ik weet wat ik gehoord heb van Marjan en wat ik met eigen ogen heb gezien gisteravond. Sorry Pauline, maar ik vind het een slechte zaak. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik weet wat ik gehoord heb van Marjan en wat ik met eigen ogen heb gezien gisteravond. Sorry Pauline, maar ik vind het een slechte zaak. ShirleyA schreef:Haha dat verhaal ken ik nog wel ja. Die dame was best kl*te gevallen en wou toen idd dat paard meteen niet meer hebben. Volgens mij is Rachel er toen meteen opgestapt. Ik weet er niet zo heel veel van, want die mensen heb ik niet vaak gezien. Miss dat Daan meer weet die is er ook altijd in de avond (ik niet).
Kenzo schreef:ShirleyA schreef:Haha dat verhaal ken ik nog wel ja. Die dame was best kl*te gevallen en wou toen idd dat paard meteen niet meer hebben. Volgens mij is Rachel er toen meteen opgestapt. Ik weet er niet zo heel veel van, want die mensen heb ik niet vaak gezien. Miss dat Daan meer weet die is er ook altijd in de avond (ik niet).
Ja klopt, dit is ook wat ik heb gehoord. Als jullie iets horen is dat altijd leuk natuurlijk
danifur schreef:Wegrotten is idd iet wat overdreven pauline! Maar ben t wel met ze eens dat hij er slecht uitziet. Dat vind ik namelijk ook.
Hij lijkt absoluut geen 2 en 4 maanden als ik m zo zie.
Lijkt veel jonger.
Ik snap wel dat je dat overweegt idd!
Naadje; wat bedoel je? wanneer meeting?
Wil; ik weet nog niet wat ik allemaal moet doen. Zal iig moeten helpen met de paarden klaarmaken enzo. met invlechten enzo. voorderest weet ik t nog niet.
Dabo schreef:Plaatsen reserveren? Voor de veiling??

Ik hoop het wel, want ik wil wel weer graag met haar op pad hoor! 
danifur schreef:OhhhwwwwEllen; fijn zeg! hopen nu dat ze er idd baat bij heeft. Jij begint je ook al te vervelen zo, want ik zag je wel he in de kantine! whaha
Ik had niet in de gaten dat er mensen aan het rijden waren, ik zag dat stokpaardje, en ik hoorde hem zo luid hinniken, en 'kataklop' geluiden maken, dat ik het niet kon laten, ik sprong op die pony, en galoppeerde de kantine rond

hahahanaadje24 schreef:mij welik ken ze ook nog niet allemaal (die hier in het topic zitten)
vond het erg grappig om te zien!
danifur schreef:Annemiek: ik ga nu ff in dat topic kijken.
AnneOmie schreef:![]()
![]()
Was dit en publiek bedoeld shir![]()