Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:x_Mliss schreef:Nog 18 dagen
Moet alleen nog even snel trailer regelen.
Bel Jan en je zult zien dat het geregeld is!
Flurk schreef:x_Mliss schreef:Moet alleen nog even snel trailer regelen.
Bel Jan en je zult zien dat het geregeld is!
Flurk schreef:Mijn les ging super en ik heb buiten gereden was wel helemaal gesloopt (en P maar lachen) vandaaag heb ik iemand kwaaad gemaakt (per ongeluk) maar weet niet wie er uiteindelijk kwaaier was degene die in de buitenbak stond te longeren en haar paard niet kon houden omdat ik met een plu aan kwam lopen naast mijn eigen paardje die daar dus geen last van had en de paarden die ik tegenkwam oook niet of ik omdat zij zo reageerde en op de verkeerde plek stond? Nou ja laat ook maar het wordt tijd voor weidegang weer
heb inderdaad gisteren veulen gezien en vandaag nog een keer om te kijken hoe ze er opgedroogd uit ziet en zag dat paard nummer 2 ook al in de kraam stal staat
miran_indra schreef:Flurk schreef:Mijn les ging super en ik heb buiten gereden was wel helemaal gesloopt (en P maar lachen) vandaaag heb ik iemand kwaaad gemaakt (per ongeluk) maar weet niet wie er uiteindelijk kwaaier was degene die in de buitenbak stond te longeren en haar paard niet kon houden omdat ik met een plu aan kwam lopen naast mijn eigen paardje die daar dus geen last van had en de paarden die ik tegenkwam oook niet of ik omdat zij zo reageerde en op de verkeerde plek stond? Nou ja laat ook maar het wordt tijd voor weidegang weer
heb inderdaad gisteren veulen gezien en vandaag nog een keer om te kijken hoe ze er opgedroogd uit ziet en zag dat paard nummer 2 ook al in de kraam stal staat
Ja Tennessie van Jan en Orissa van Debbie staan ook in dat stuk. Die van Debbie kan ieder moment komen.
En wat dat longeren in de buitenbak betreft, als je je paard niet kunt houden in de buitenbak moet je maar in de longeercirkel gaan longeren. Daar is die tenslotte ook voor, en niet de buitenbak! Is ook nog eens super slecht voor de bodem van de bak
x_Mliss schreef:Als je nu wilt springen he gewoon zelf geen les of iets mag je dan ook gewoon een hindernis neerzette?
miran_indra schreef:Even ter informatie: Zaterdag is er geen losspringen! Helaas heeft Jan dit weekend geen tijd. Volgende week is er wel weer losspringen.
Flurk schreef:x_Mliss schreef:Als je nu wilt springen he gewoon zelf geen les of iets mag je dan ook gewoon een hindernis neerzette?
tuurlijk waarom niet?
Alleen moet je het even overleggen met degene die er ook zijn
kijk staat het eenmaal dan is niert erg maar je kunt moeilijk zomaar ineens gaan bouwen natuurlijk als er mensen rijden en even op de lessen kalender kijken of je niet in iemand zijn les dat gaat doen natuurlijk en weer opruimen na gebruik en niet een uur later
Sharon_Jims schreef:Heej miran! Hoelaat?
Ik was tot 18.00 uur op stal
Sharon_Jims schreef:Oh echt wat gaaf zeg!
Morgen ff kijken... Straks naar de sauna!