stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaC

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 14:26

In de nacht van vrijdag op zaterdag is het eerste veulentje geboren!

Springen is gister allemaal weer goed gegaan. Helaas ging de les vandaag niet zo goed. Ze was echt super druk! Hoe is jou les gegaan Lida, of heb je van de week geen les gehad?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 19:54

Mijn les ging super en ik heb buiten gereden was wel helemaal gesloopt (en P maar lachen) vandaaag heb ik iemand kwaaad gemaakt (per ongeluk) maar weet niet wie er uiteindelijk kwaaier was degene die in de buitenbak stond te longeren en haar paard niet kon houden omdat ik met een plu aan kwam lopen naast mijn eigen paardje die daar dus geen last van had en de paarden die ik tegenkwam oook niet of ik omdat zij zo reageerde en op de verkeerde plek stond? Nou ja laat ook maar het wordt tijd voor weidegang weer
heb inderdaad gisteren veulen gezien en vandaag nog een keer om te kijken hoe ze er opgedroogd uit ziet en zag dat paard nummer 2 ook al in de kraam stal staat

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:41

Flurk schreef:
x_Mliss schreef:
Nog 18 dagen Bloos
Moet alleen nog even snel trailer regelen. Clown

Bel Jan en je zult zien dat het geregeld is!

Ja maar ik ga er niet voor betalen natuurlijk.
Ik heb kennise die ook een eigen paard hebben en hun hebben ook een trailer dus even aan hun vragen Haha!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 13:35

Flurk schreef:
x_Mliss schreef:
Moet alleen nog even snel trailer regelen. Clown

Bel Jan en je zult zien dat het geregeld is!

Ja maar ik ga er niet voor betalen natuurlijk.
Ik heb kennise die ook een eigen paard hebben en hun hebben ook een trailer dus even aan hun vragen Haha![/quote]

tja, dan moet je maar hopen dat hun wel voor niks willen rijden of trailer willen uitlenen

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 13:41

Haha dat doen ze wel. Ja
Moet alleen even vragen wanneer hun tijd hebben.
Ze hebben wel vaker mijn pony vevoert vroeger.

Wie gaat er hier nog naar tentenkamp? Haha!

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 14:35

Flurk schreef:
Mijn les ging super en ik heb buiten gereden was wel helemaal gesloopt (en P maar lachen) vandaaag heb ik iemand kwaaad gemaakt (per ongeluk) maar weet niet wie er uiteindelijk kwaaier was degene die in de buitenbak stond te longeren en haar paard niet kon houden omdat ik met een plu aan kwam lopen naast mijn eigen paardje die daar dus geen last van had en de paarden die ik tegenkwam oook niet of ik omdat zij zo reageerde en op de verkeerde plek stond? Nou ja laat ook maar het wordt tijd voor weidegang weer
heb inderdaad gisteren veulen gezien en vandaag nog een keer om te kijken hoe ze er opgedroogd uit ziet en zag dat paard nummer 2 ook al in de kraam stal staat

Ja Tennessie van Jan en Orissa van Debbie staan ook in dat stuk. Die van Debbie kan ieder moment komen.

En wat dat longeren in de buitenbak betreft, als je je paard niet kunt houden in de buitenbak moet je maar in de longeercirkel gaan longeren. Daar is die tenslotte ook voor, en niet de buitenbak! Is ook nog eens super slecht voor de bodem van de bak

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 19:40

miran_indra schreef:
Flurk schreef:

Ja Tennessie van Jan en Orissa van Debbie staan ook in dat stuk. Die van Debbie kan ieder moment komen.

En wat dat longeren in de buitenbak betreft, als je je paard niet kunt houden in de buitenbak moet je maar in de longeercirkel gaan longeren. Daar is die tenslotte ook voor, en niet de buitenbak! Is ook nog eens super slecht voor de bodem van de bak

ben blij dat jij er ook zo over denkt (ach ik vraag me af of ik zonder plu niet hetzelfde gezien had) nu krijg ik de schuld omdat ik met een plu liep

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 12:46

tjonge gisteren waren er 2 duiven de liefde aan het bedrijven op een onmogelijke plek in de nok van het dak en het maakte erg veel herrie (stomme beesten)

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:26

Nog steeds geen veulentje behalve de hackney... Ben wel heel benieuwd hoor!

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:50

Even ter informatie: Zaterdag is er geen losspringen! Helaas heeft Jan dit weekend geen tijd. Volgende week is er wel weer losspringen.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:57

Jammer!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 00:03

Als je nu wilt springen he gewoon zelf geen les of iets mag je dan ook gewoon een hindernis neerzette?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 14:46

x_Mliss schreef:
Als je nu wilt springen he gewoon zelf geen les of iets mag je dan ook gewoon een hindernis neerzette?

tuurlijk waarom niet?
Alleen moet je het even overleggen met degene die er ook zijn
kijk staat het eenmaal dan is niert erg maar je kunt moeilijk zomaar ineens gaan bouwen natuurlijk als er mensen rijden en even op de lessen kalender kijken of je niet in iemand zijn les dat gaat doen natuurlijk en weer opruimen na gebruik en niet een uur later

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 14:46

miran_indra schreef:
Even ter informatie: Zaterdag is er geen losspringen! Helaas heeft Jan dit weekend geen tijd. Volgende week is er wel weer losspringen.

daar baal ik best van
kunnen we het zelf niet doen dan?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 19:23

zo gisteren niet lekker gereden maar vandaar heerlijk

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:01

Vandaag is het tweede veulen geboren, die van debbie. Eem mooie vos merrie.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:07

Heej miran! Hoelaat?
Ik was tot 18.00 uur op stal

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 01:14

Flurk schreef:
x_Mliss schreef:

tuurlijk waarom niet?
Alleen moet je het even overleggen met degene die er ook zijn
kijk staat het eenmaal dan is niert erg maar je kunt moeilijk zomaar ineens gaan bouwen natuurlijk als er mensen rijden en even op de lessen kalender kijken of je niet in iemand zijn les dat gaat doen natuurlijk en weer opruimen na gebruik en niet een uur later

Ja dat snap ik.
Maar dat wou ik even weten. Haha!
Nog een weekje we komen zondag voor 12 uur waarschijnlijk.
Op mijn verjaardag nog wel 30 maart Go jij! Go jij!
Word ik 20. Haha!

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 10:16

Sharon_Jims schreef:
Heej miran! Hoelaat?
Ik was tot 18.00 uur op stal

Toen was ze al wel bezig. Het is geloof ik uiteindelijk om 18.15 geboren. Ik was gister ochtend al geweest en kwam nog even terug om mn nieuwe halster te passen. Toen was het er net.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 10:22

Oh echt wat gaaf zeg!
Morgen ff kijken... Straks naar de sauna!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 15:40

Ja en Jan zijn veulen is ook geboren kreeg vandaag beschuit met roze muisjes.
In totaal staan er nu dus 3 veulens en vandaag is het oudste veulen (van die hackney) los geweest in de binnenbak en dat was wel een grappig gezicht die sprintjes die dat beestje trok hij heet geloof ik Dalles oja en voor de verandering heb ik weer woorden met iemand gehad (iemand uit de achterstal met 2 paarden) ze had haar deken WEER op MIJN KAR gelegd en ik wordt daar een beetje moe van kar is geen dekenrek gesprek liep dus niet echt soepel en nu ben ik niet sociaal volgens haar dus heb haar verteld dat ze daar dan maar rekening mee moest houden (..........!) Oef ik heb gesproken Jammer dat het lossspringen vandaag niet doorgaat.
En begreep ik nou dat er a.s woensdag wordt ingeent?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 15:49

oja vandaag weer les gehad en het ging super wel wat ondeugendheden hij sloeg ineens links af terwijl ik dacht dat we naar rechts gingen en hij bokte nog even heftig maar het was allemaal prima op te lossen verheug me alweer op volgende week

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 21:37

Sharon_Jims schreef:
Oh echt wat gaaf zeg!
Morgen ff kijken... Straks naar de sauna!

Ow lekker welke?
Ik ga altijd naar elysium. Lovers

irissie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 22:31

hee, wij zijn vandaag gekomen Lachen
Mn meisje staat lekker rustig op stal, ben net nog even wezen kijken.. Lachen
Ga het hopenlijk naar mn zin hebben, maar dat komt vast wel goed.. !

x iris

MirandaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 10:31

Nou welkom dan! In welke stal sta je? Heb een tijdje terug ook nog even gereden bij samantha maar door werktijden was dat helaas niet meer mogelijk.

Lida je moet niet zoveel ruzie maken hoor Tong uitsteken dat is niet goed voor je!

De veulens zijn echt zo schattig. Gelukkig is Indra nu weer wat rustiger nu ze er allemaal zijn voor nu. Vrijdag had ze heel dr stal omgespit Verdrietig