jaaaaaa, daar ben ik weer! Nog ff snel iets posten hier, voordat ik voor 2 weken naar zuid afrika vertrek. Ponykamp was leuk, zo jammer dat ik nu al weg moest. ze hebben nog zo lief me uitgezwaaid en voor me gezongen (tessel bedankt, tessel bedankt) en me geknuffeld, en ik ben nog een stukje meegelopen over de enterbroekweg en na een hele hoop "doei"'s en "veel plezier"'s over en weer was het dan toch echt zo ver, zij gingen op dagrit en ik naar huis... snif
Maar idd, wat jullie zeggen, de groep was super. Alle meiden waren vrolijk/goedgehumeurd/behulpzaam/snel en op 3 na allemaal gevorderden. en die 3 hebben een hoop geleerd, vooral van de politietraining (meisje scheurde met punky de bak door, onder het flappengordijn door met een big smile, hoppa) en Christa (meisje met "beperkingen") had het uiteindelijk ook naar haar zin, heeft leren hoeven uitkrabben, leren galopperen en uiteindelijk gisteravond rondje vijver gedaan met bijna alleen maar galop
Dus ben trots op ze!
Alleen heb ik ze achtergelaten met een uit elkaar vallende rosa en karin, hoop dat ze die aan het eind van de week niet hoeven op te vegen met een bezempje.
en JAAAAAAAA ik heb op Wietske gereden
, zelfs nog met een galopje erbij! wat een heerlijk paard is dat Marianne, ik zeg het maar nog een keer, enne vanaf nu af aan ben jij mijn beste vriendin he