Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:38

Gelukkig maar Joyce dat het weer de goede kant op gaat! En inderdaad heel veel badderen en blijven bewegen want anders wordt het allemaal stijf. En natuurlijk hoop ik je ook zaterdag weer te zien. Ben me wel rotgeschrokken gisteren. Nog heel veel beterschap en doe het rustig aan.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:06

Merel heeft hem gereden vandaag en wat ik ervan gezien heb was hij super braaf. Volgende keer gewoon heel goed longeren daar ondervang je al een hele hoop mee.

grietje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:52

He Joyce, ik lees dat het gelukkig al wat beter met je gaat.
Zoals ik al zei je zult nog wel even last van spierpijn hebben.
Ik hoop dat je zaterdag weer gewoon lekker kunt rijden.
Hoe gaat het met Kelsy? nou nog heel veel beterschap.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 13:13

Nou ik heb wel het een en ander gehoord toen wij aan het rijden waren maar niet helemaal? Angelique pm?? Haha! haha

Mijn weekend was (wel) zeer geslaagd.. Mooie omgeving en alle paarden waren super braaf.. Ilaisa had alleen een opstartprobleem de eerste dag (we waren nog vlakbij de stallen daar) en we gingen op een open vlakte galopperen en daar was ze het niet mee eens.. dus die wilde weer naar huis toe Haha..
Met de galop en rengalop liep ze het liefste voorop.. Ik zag haar voorbenen bijna boven der hoofd uitkomen.. Echt een superpaardje.. Zo nog even iets halen voor A. voor het lenen..

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 15:08

uhm ja angelique, ik ook pm ? haha

super joyce dat je weekend zo goed geslaagd is. lijkt me inderdaad ook wel supertof om aan zoiets mee te doen. ik vind n dagje drunense duinen al helemaal te gek dus kan me wel voorstellen dat zoiets supertof is!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 22:26

En Summerfeel al een beetje opgeknapt?

Heb het been van Gorez gezien Joyce dat is weer even pech hebben.
PW heb ik net nog aan de telefoon gehad, dit topic was erg aan het wegzakken, dus dames en heren even actief blijven.

Nog een vraagje, wie is nou toch well done!!!!!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 22:37

Ok zal ook weer even kletsen hier dan.

Ik vraag me ook echt af wie well done nu in hemelsnaam is.

Ben verder benieuwd hoe New Legend nu op de poetsplaats is. Ze was vrijdag gevallen en zaterdag super bang en allemaal aan het knorren. Toch zaterdag samen met djoontje geoefend met het afspuiten en uiteindelijk ging NL wel lopen klieren met de waterstraal. Ik vind het wel een beetje glad op de poetsplaats als het nat is of ligt dit nou aan mij?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 23:50

Mwa ik vind het wel meevallen.. Gister had M. ze weer afgespoten en daarna wilde ze er helemaal niet meer op..

Jaa 2x 10 minuten stappen maar weer binnen 3 dagen moet de dikte weer weg zijn.. Olympus zijn mond kapot, dus ook maar rustig aan doen..
Morgenavond privé les op Oletta kijken wat dat gaat worden..

En angelique waar blijft de PM Tong uitsteken

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 08:50

Heb er al meer zien schuiven op de poetsplaats. Moeten ze gewoon even aan wennen.
Well Done ook niet meer gehoord of gezien. Kan er natuurlijk ook neit meer in met maar 2 berichten Knipoog

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:56

Tsja het is stil hier, maar als je (helaas;)) maar een keer in de week op de VH komt dan heb je de rest van de week niet zo heel veel meer te melden.

NL op de poetsplaats ging na een tijdje best goed maar ze stond inderdaad veel te knorren. Als je de slang af laat rollen dan hoor je op een gegeven moment iets ratelen, en dat vond ze zoo verschikkelijk eng. Rolleyes Maar dat went wel met de tijd. Vind de vloer van de poetsplaats ook erg glad NL stond af en toe echt te schuiven.

Nou en de laatste nutteloze meldingen: het is weer woensdag, dus we zijn weer op de helft. Overmorgen middag loop ik weer lekker in mijn eigen stadje te shoppen met sjaslique. Vanavond naar Glen, maar heb mijn digi helaas bij mij ouders laten liggen. Dus vanaf volgende week pas foto's.
En uiteraard tel ik zoals elke week weer braaf af tot de zaterdag, Paco mag wel alvast gaan rekken en strekken: zaterdag moet ie weer hard aan de bak Tong uitsteken.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:40

het gaat ondertussen alweer een stuk beter,
thnx to angelique want nu weet ik tenminste ook zelf wat er is gebeurd. heb idd wel last van spierpijn gehad, maar dat is nu over. alleen nog last van mn heup en een flinke schaafplek op mn zij.
daar moeten we dus nog eventjes iets op vinden wil zaterdag mn rijbroek weer aan.

och ja NL op de poetsplaats. vond het wel superzielig... hoop dat ze ondertussen wat aan gewend begint te raken. ze zal er namelijk nog wel vaak op moeten lijkt me zo.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:44

Anders die schaafwond afplakken met gaasjes en leukoplast en tussen je rijbroek en de schaafplek nog iets van een opgevouwen zakdoek doen ofzo... ik bedenk ook maar weet, weet niet of dat werkt. Maar ik ben in ieder geval blij te horen dat het weer een stuk beter gaat met je.

En ja NL dat zal denk ik een kwestie van tijd zijn, maar ja komt goed met haar.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:14

Ben blij om te horen dat het weer beter gaat. Was toch een anderhalve salto voorwaarts met een foutieve landing. Knipoog Zag er niet lekker uit!

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 17:26

Aah zielige NL ..

Maar nu doet de slang het niet meer zo goed, je moet dan dat hendeltje naar boven doen...

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 18:53

Nou dat gaat goed dan als de slang het nu al niet meer zo goed doet.... Tong uitsteken Hij hangt er net goed en wel en nu al weer kapot.

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 21:06

idd doe ze goed!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 21:59

Vanmorgen deden beide slangen het nog prima ( dat krijg je met een groot paard en de poetsplaats alleen).

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 00:17

Gister deed die ene het al niet.. dan moest je idd die hendel omhoog doen voordat je water kreeg, maar je kunt aan dat oranje of aan dan koperen draaien. Je moet alleen aan het koperen draaien, maar sommige draaien ook aan dat oranje..

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:41

Haha, misschien moeten ze er maar een gebruiksaanwijzing bijhangen voor het dadelijk wel kapot gemaakt wordt. Tong uitsteken Wij hebben zaterdag inderdaad aan het koperen stukje gedraaid.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 11:40

Je hebt mensen en potloden. Als men gewoon een beetje oplet en met alles omgaan als of het hun eigen spullen zijn, zou alles langer meegaan.
Respect voor andermans spullen is tegenwoordig toch al ver te zoeken. Alleen al dat M zaterdag voor de les aan de klanten moet vragen of ze aub van andermans spullen willen afblijven. Gaat toch nergens meer over! Verward
Ik hoorde het voor de les van 1 uur, weet niet of het bij alle lessen gevraagd is!
Laatst bijgewerkt door PeeWij op 12-10-06 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 11:42

haha ja misschien is een gebruiksaanwijzing idd wel handig voordat het daluk echt kapot is.
waarschijnlijk dat er dan nog een hoop mensen zijn die het niet lezen, maar ach dan kan er achteraf niet gezegd worden dat ze niet wisten hoe het werkte...

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 14:03

PeeWij schreef:
Je hebt mensen en potloden. Als men gewoon een beetje oplet en met alles omgaan als of het hun eigen spullen zijn, zou alles langer meegaan.
Respect voor andermans spullen is tegenwoordig toch al ver te zoeken. Alleen al dat M zaterdag voor de les aan de klanten moet vragen of ze aub van andermans spullen willen afblijven. Gaat toch nergens meer over! Verward
Ik hoorde het voor de les van 1 uur, weet niet of het bij alle lessen gevraagd is!

Ja dat is bij alle lessen gevraagd. Helaas lopen er op stal mensen rond (en dan is nog maar te hopen dat het mensen van buitenaf zijn) die nogal losse handjes hebben. Vorige week is er een digitale camera meegenomen. Echt te triest voor woorden zoiets haalt een gezond mens toch niet in zijn hoofd om te doen? Hamer

Maar ook kleine dingen kun je niet in je koffer laten zonder dat iemand eraan zit. Zo hebben ze van sjaslique al een keer geld "geleend" en besloot iemand nét die ene week dat ik geen slot op mijn koffer had dat het makkelijker was om míjn spoorbeschermers mee te nemen ipv ze gewoon in de winkel te kopen voor €3,-. Tsss kan daar zó kwaad over worden Stoom uit je oren

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 14:05

Tja dat van andermans spullen afblijven kent niemand meer. Ik hang als ik iets tegen kom op de poetsplaats en is het is van iemand prive, het maar in mijn kastje dan weet ik zeker dat diegene zijn spullen niet "kwijtraakt". Gelukkig doen andere dit ook met mijn spullen, Ik heb nu eenmaal een sponsor die met regelmaat het e.e.a. laat liggen en ben zo al het e.e.a. "kwijt" geraakt (waren mijn collega stalgenoten helaas te laat met opbergen) maar mijn spullen zijn gemerkt en ooit kom ik ze weer tegen dat weet ik zeker en denk eraan .... dat diegene die ze gebruikt mij ook tegen komt. Dan telt geen woorden maar daden. En ik ben heel geduldig.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 14:10

Vroeger hadden we een tweeling rond lopen. hadden ook hele losse handjes. Zal we liets zijn wat altijd zo zal blijven.
Respectloos!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 16:54

Ja PeeWij volgens mij ken ik die tweeling ook nog wel... dat was een ramp zeg. Die waren echt erg. Een aantal jaren terug heeft op de woensdag ook iemand gereden die iedere week wel wat van iemand anders mee naar huis nam.
Ik vind echt dat je daardoor de sfeer verpest en ik vind het echt te triest voor woorden. Eigenlijk eens een poetskoffer open laten en er echt iets kostbaars in doen en dan stroom op de koffer zetten en in de gaten houden.
Zullen we Rexie dan toch een cursus voor waakhond moeten geven...