Eline_x schreef:Meld zich aan
Ik rijd in manege groenhove, torhout..
Bekend bij iemand?
Bekend
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bekend bij iemand?
Bekend bij iemand?
magli schreef:Goh ik was helemaal vergeten dat ik hier een oproep gedaan heb om manege in West-Vlaanderen te vragen, zie ik nu pas terug.
- Manege Derby, ligt waar ergens? Ik heb al HEEL ERG VEEL van de naam gehoord, maar heeft iemand ook een site en IEMAND DIE ER ZELF RIJDT en een EERLIJKE mening kan geven?
- Ruiterschool Rodeberg? Heb ik nog nooit van gehoord, Rodeberg is dit een stad, ik heb er nog nooit van gehoord. Idem vorige vraag: verdere informatie?
- En er babbelde ook iemand over een manege in Waregem?
Soet schreef:magli schreef:Goh ik was helemaal vergeten dat ik hier een oproep gedaan heb om manege in West-Vlaanderen te vragen, zie ik nu pas terug.
- Manege Derby, ligt waar ergens? Ik heb al HEEL ERG VEEL van de naam gehoord, maar heeft iemand ook een site en IEMAND DIE ER ZELF RIJDT en een EERLIJKE mening kan geven?
- Ruiterschool Rodeberg? Heb ik nog nooit van gehoord, Rodeberg is dit een stad, ik heb er nog nooit van gehoord. Idem vorige vraag: verdere informatie?
- En er babbelde ook iemand over een manege in Waregem?
Ken ze alllemaal haha
manege Derby: Vriendin rijd daar, ben er zelf voor het eerst geweest.
Er zitten behoorlijk veel boze paardjes, heel erg kleine stallen, maar twee prachtige pistes. Volgens bepaalden is het meer voor het geld, maar word er wel goed les gegeven, het licht vlak bij de kust maar er is geen weide. paarden worden soms wel te veel in een les gedumpt en ik begreep dat je dat niet wou?
Rodeberg: Zelf gereden, krijg nu ook nog les van zelfde lesgever toen (1 kamp gedaan) Er staan redelijk wat paarden met papieren, ook best grote paarden, goed piste dacht ik. T'is vernieuwt heb ik gehoord. Heel erg mooi natuur gebied, en de tijd dat ik er reed, zag ik geen afgematte paarden, maar lekker frisse paardjes. Dus misschien wel iets voor jou. Rode berg: Is een berg, naast de Zwarte bergkomaan magli dat moet je toch al gehoord hebben ??
![]()
)
Manege waregem: Was ook een bloso kamp, maar blijkbaar niet erg leuk, geen goede begeleiding en weining activiteiten, slechte slaapplaatsen. (heb ook alles hier maar van gehoord, dus kan ook naast zitten. Zelf niet gezien.)
Soet schreef:Rodeberg: Zelf gereden, krijg nu ook nog les van zelfde lesgever toen (1 kamp gedaan) Er staan redelijk wat paarden met papieren, ook best grote paarden, goed piste dacht ik. T'is vernieuwt heb ik gehoord. Heel erg mooi natuur gebied, en de tijd dat ik er reed, zag ik geen afgematte paarden, maar lekker frisse paardjes. Dus misschien wel iets voor jou. Rode berg: Is een berg, naast de Zwarte bergkomaan magli dat moet je toch al gehoord hebben ??
![]()
)
Manege waregem: Was ook een bloso kamp, maar blijkbaar niet erg leuk, geen goede begeleiding en weining activiteiten, slechte slaapplaatsen. (heb ook alles hier maar van gehoord, dus kan ook naast zitten. Zelf niet gezien.)
Valentinow schreef:Soet schreef:Rodeberg: Zelf gereden, krijg nu ook nog les van zelfde lesgever toen (1 kamp gedaan) Er staan redelijk wat paarden met papieren, ook best grote paarden, goed piste dacht ik. T'is vernieuwt heb ik gehoord. Heel erg mooi natuur gebied, en de tijd dat ik er reed, zag ik geen afgematte paarden, maar lekker frisse paardjes. Dus misschien wel iets voor jou. Rode berg: Is een berg, naast de Zwarte bergkomaan magli dat moet je toch al gehoord hebben ??
![]()
)
Rode Berg: ga ik de eerste week van de paasvakantie naar toe voor mijn eerste keer. Erna zal ik wel lten weten hoe het daar is(ik ga er trouwens springstage doen)
Waregem: vind ik juist wel heel goede slaapplaatsen: in de container () lig je echt goed. In de slaapsaal is het in de zomer boven wel echt veel te warm. Maar ze zijn/waren een nieuw gebouw aan het plaatsen ik dacht voor de 16+ kampen. Niet zoveel (avond)activieten, je gaat wel een keer zwemmen en met heel warm weer (vorige zomer) zelfs 2 keer. Lessen vind ik ook niet het beste van al. De 2 mannen zeker wel. Maar dan was er nog een meisje en die bakkte er echt niets van. Maar ik doe eingelijk vooral mee omdat ik dan nog eens kan crossen. (eventingkamp) Ik weet niet zeker of ik dit jaar nog wel ga.
Nashke schreef:paulien, goede stal daar? hebben ze een site ofzo?
Margytje schreef:Helene, weet jij toevallig wie er dit jaar de rijvaardigheid springen en dressuur kampen geeft ? (als voorbereiding op je initiator dus he)
Helene_ schreef:Zou ik mogen weten van wie je les had? Ik neem aan Brain en Janus als het eventingkamp was. Janus heeft geen les meer in bloso, die zit nu in een eventingteam.
snowdon schreef:Sorry dat ik even binnen kom vallen, maar kent iemand een manege of maneges in Nijlen (nabij Antwerpen)?
Voor verdere informatie waarom etc, graag via PB.
Alvast bedankt!
Valentinow schreef:Helene_ schreef:Zou ik mogen weten van wie je les had? Ik neem aan Brain en Janus als het eventingkamp was. Janus heeft geen les meer in bloso, die zit nu in een eventingteam.
Ja: Janus -> vond ik altijd heel ok! Soms wat er over maar toch
Brain-> Gçing heel goe maar had ik nooit lmes van (ervaren springruiten .. :s, hij geeft enkel minder ervaren)
Eline (wet ni hoe nog)=> Hadden wij altijd les van! En trok op niets!!! Sorry!!! ze rijdt zelf super maar kan geen lesgeven!
Helene_ schreef:wara heb ik dat al nog gehoord van Eline.dat goed rijden mag je ook weglaten beetje
ze heeft gewoon massa's goeie paarden die ze laat opleiden
pas dan gaat zij er mee rijden om ze darana weer te laten rijden
enzovoort
Valentinow schreef:Helene_ schreef:wara heb ik dat al nog gehoord van Eline.dat goed rijden mag je ook weglaten beetje
ze heeft gewoon massa's goeie paarden die ze laat opleiden
pas dan gaat zij er mee rijden om ze darana weer te laten rijden
enzovoort
Ok, ik dacht hmm subtiel aanpakken, wieweet ken jij die goed ofzo!