l0rdJ schreef:Hij is nu ongeveer 1.15! 2 weken gelede 1.09
Gelukkig is de mijne niet de enige hihi
oeps met m'n neus gelezen 1.15 nog groter
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
l0rdJ schreef:Hij is nu ongeveer 1.15! 2 weken gelede 1.09
Gelukkig is de mijne niet de enige hihi
Hackie schreef:Zet hem zo op de pc, heb met me 06 gemaakt dus verwacht geen goede kwaliteit
, hoezo bevooroordeeld
l0rdJ schreef:Ik heb eindelijk me foto's van gister op de computer ik was verkleed als zigeuner, me moeder heeft samen met me tante een verkleedfeestjes verhuur, en verhuurt ook volwassene kleren dus moest even showen:) Kan zo mee doen aan de keur op muziek vinden jullie niet? haha
Sjorsie, haha ja nog groter dan kom ik er direct alleen met een trappetje op hihi, enne zullen we dan ook even aan abel zijn manen trekken
l0rdJ schreef:haha, nou vertel hoe heb ik dat gedaan hihi
l0rdJ schreef:hahaha op die manier dus,
Was abel nog lief vandaag? Enne wanneer komt de kleine deze kant op?
, maar ik heb er veel zin in om met ze aan de gang te gaan.
)
)

l0rdJ schreef:oe de laatste is leuk!
Nee sjorsie die kleine van mij staat zeer zeker lekker dicht bij, hij staat vlak bij de manege gewoon op dezelfde stal als lord dus het is makkelijk, alleen staat hij aan de kant van de dorpstraat maar het is een kwartiertje fietsen vanaf me huis dus echt makkelijk te doen!
Het zullen 2 hele lieve monsters worden, moet wel met zulke lieve zorg! haha
sjorsie schreef:l0rdJ schreef:oe de laatste is leuk!
Nee sjorsie die kleine van mij staat zeer zeker lekker dicht bij, hij staat vlak bij de manege gewoon op dezelfde stal als lord dus het is makkelijk, alleen staat hij aan de kant van de dorpstraat maar het is een kwartiertje fietsen vanaf me huis dus echt makkelijk te doen!
Het zullen 2 hele lieve monsters worden, moet wel met zulke lieve zorg! haha
aha, dat dacht ik omdat je zei dat je hem effies niet gezien had, maar dat is zeker lekker dichtbij, kan je alles zelf meemaken, Abel is aan het wisselen, ik heb alleen nog geen tand gevonden
l0rdJ schreef:wel leuk als je er nog eentje vind! leuk om te bewaren:)
Mja hij staat kwel dichtbij maar ik had het druk met school, lord, en werk en dan help ik ook nog eens bij de musical van groep 8 op me oude bassischool
, maar ik herken dat wel, wil altijd overal aan meedoen ookal heb ik daar eigenlijk geen tijd voor Hackie schreef:Haha ben je wel even bezig, met het hele land afzoeken
? sjorsie schreef:Hackie schreef:Haha ben je wel even bezig, met het hele land afzoeken
heb je me niet zien lopen dan, misschien leen ik de camera van Liquita wel, kan ik inzoomen op de grassprieten
Hackie schreef:sjorsie: waar woon je eigenlijk in zaandam?