Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
CielitoLindo schreef:Hej Roland
CielitoLindo schreef:Lieske zit trouwens ook op bokt, onder de naam lieflampje ofzo
Blueberry schreef:Vrijheid heb je snel gezien denk ikTenminste had ik wel.
Leuk zeg naar parijs! Maar wat doe je dan met Col? Die moet je dan wel een tijd missen zeggen! En hij jou dan ook!
Superstoer dat je Frans gaat leren, ik vind dat echt een lastge taal, had daar nooit het geduld voor. Nu ondertussen wel hoor, maargoed heb ook geen zin om een cursus bij het LOi te gaan doen ofzo
Nog toekomst plannen?
Een meisje van mijn vorige school is geimigreerd naar Frankrijk! Haar vriend woont daar en ze heeft haar twee paarden mee genomen. Best wel pittig, ze studeerd nu economie dacht ik. In het frans dus!
Hahaha.
CielitoLindo schreef:Ik vindt het zo jammer dat ik geen fotos heb van mn groenesteijn tijd.. behalve dan die paar plaatjes van Makenaki die ik ooit ingescant had.

)

Kinee_ schreef:Haha heel goed Rosanne.
Oh maar klinkt goed Tessa, ga je bij de Uithof? (Ja hoogstwaarschijnlijk wel!)
Dan kom je bij José op school (Ken je die? Van Groenesteyn? Het meisje waar ik áltijd mee omga? Jozaa_ heet ze hier..)
Toevallig...
Dus wordt een beetje lastig dan 

) 

DJ_Ro schreef:CielitoLindo schreef:Lieske zit trouwens ook op bokt, onder de naam lieflampje ofzo
Dat had ik al gezien![]()
En die heeft het best voor elkaar zeg!! Mooi huisje, en een leuke pony!!![]()
Het lijkt wel een beetje op een reunie hier!!
)