manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hannes

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 21:44

mensen me laaste berichtje ik mag waarschijnlijk nie meer weg van me huis ik heb super ruzie me me ma

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 22:53

He hallo mensjus,
Ben weer lekker terug van vakantie, we waren afgelopen zaterdag om 6 uur smorgens al vertrokken naar huis!
Voice heeft heel de week lekker op een grote wei gestaan met Anne-Moon (boerenknol) Er stond veel gras dus ze hadden niks te klagen!
Wel veel horzels, maar we gingen elke dag pas savonds om 9 uur rijden in de super mooie bossen!
Maar ben toch wel blij dat ik weer thuis ben!
Hier ook alles goed, heb weer veel te lezen,
He Bar, goed joh 11 ringen, echt super!
Deed Shaar niet op de rem staan in de baan, of gekke sprongen aan het eind van de baan?
Ik dacht dat ik zaterdag moest werken (a.s) maar ik ben de 4 komende zaterdagen nog steeds vrij, vind het best jammer, want ik mis de gezelligheid....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 23:09

Heej Nel, fijn dat je er weer bent! Zo te horen heb je een prima vakantie gehad...nu wij nog op t Reelaer! Jammer dat we je niet meer zien voordat we gaan! Ik ben er deze zaterdag nog en dan ook 3 weken niet, dus over 4 weekjes kunnen we elkaar bestormen met onze avonturen, haha!
En springen op Liberty viel reuze mee, had erger verwacht, maar ze is gewoon best goed in springen! Is t gelukt met de sokken Bar?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 08:30

heeyyy nel leuk dat je weer thuis ben woensdag moe je toch weer werken? of nie thirzje je kan gwn goed rijden dat is het:p maa ja ik zie jullie deze week nog wel voor de gene die er zijn maar die weken er na weet ik nie afwachten bij me ma wat ze allenmaal zegt en nel missi kom ik vrijdag avond nie ik mag nie meer savonds weg dus ja als ik goede smoes verzin lukt het hoop ik wel en donderdag kom ik zoizo ook als ik weg mag maar ja spreek jullie weer wel

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 08:31

ben lekker vrij moet allen vandaag me boeken inleveren en volgende week donderdag rapport op halen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 08:35

Hee Nel! Het klinkt gaaf joh allemaal! Tsja horzels hebben ze overal, dat is zeker wel irritant, maar je hebt wel GEWELDIG weer gehad! Nu wij nog! En shaar is alleen 1 keer in draf gegaan toen ze schrok van een paar mensen, maar meer rare dingen heeft ze niet gedaan, ze hupste zelfs niet!

@ Thirz, ik kan morgen pas de sokken halen, was gisteren de hele dag in rotterdam en vandaag zijn ze niet open, maarja...

Ik moet van 9.30 tot 17.30 gaan werken :S geen zin!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 10:35

Zo, ben eindelijk een dagje vrij, want heb mn diploma-uitreiking vandaag!! En daarna moet ik nog 2 daagjes werken en vrijdag ga ik mn tas inpakken...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 15:11

leuk! ik heb mn diploma uitreiking morgen ik heb er zin in! eindelijk mn papiertje (maarja aan de andere kant, ik vond t ook wel een gezellie school en klas...)
en ik ben gister al begonnen met verzamelen van dingen die ik egt mee wil nemen naar t reelaer, ga ik morgen nog ff naar de stad voor de dingen die ik wel mee wil, maar nog niet heb!
Zin in t reelaer!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 16:50

JOEHOOOOEEE! Ik ben ook echt geslaagd!! A.s. vrijdag mijn diploma en dan ben ik officieel fysiotherapeute!!! Blij blij blij! Thirz, Mariekje en ik hebben 't zaterdag al goed gevierd in de stad, maareh wanneer gaan we dan met z'n allen nog eens aan de Flügels? Maar na 't Reelear als Thirz terug is meteen?!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:16

Haha, die flugels deden t goed zaterdag...... (net als mn vlechtjes )
Heej Cis, wie komen er nog meer op je feestje? Kan ik mijzelf vast mentaal voorbereiden!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 17:20

hebben jullie al zin in reelaer

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 19:53

Bianz schreef:
JOEHOOOOEEE! Ik ben ook echt geslaagd!! A.s. vrijdag mijn diploma en dan ben ik officieel fysiotherapeute!!! Blij blij blij! Thirz, Mariekje en ik hebben 't zaterdag al goed gevierd in de stad, maareh wanneer gaan we dan met z'n allen nog eens aan de Flügels? Maar na 't Reelear als Thirz terug is meteen?!

egt super heel pdoes is geslaagd! (nouja, de mensen die ik ken van pdoes wel iig!) Ja moeten we nog maar een keer kijken wanneer iedereen kan. Ik weet ook niet wat cis gaat doen in de weekenden.. (ga je miss al wel naar leeuwarden dan?) Lijkt me wel leuk lekkr met zn allen!!

enne thirz? Vlechtjes... leg eens uit!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 20:33

LuMy schreef:

enne thirz? Vlechtjes... leg eens uit!

inderdaat
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 22:12

Heej, laat t feestje maar komen hoor, ben er helemaal voor in de stemming! Net dus mn diploma-uitreiking gehad...en nu heb ik t dus officieel op zak! (met allemaal 8-en en 9-ens! )
Heb van mn ouders een digi gekregen, helemaal toppie! Dus nu kan ik mooie fotootjes gaan maken!

En die vlechtjes: er was een jongen in Natio helemaal weg van mn vlechtjes die ik in had.....tja, wat zal ik er verder over zeggen.... we hebben erg gelachen he Bianz!
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 22:22

zo ik ben net terug uit frankrijk voor 1 dagje, best vermoeiend!
Ik weet nog niet precies wanneer ik in Leeuwarden zit, maar dat moeten we dan even uitzoeken.
volgens mij komens sowieso: marieke, annemijn, bar, joyceM, (denice?, bianz? ik had gezien dat je me hebt gebeld maar ik hoorde mn telefoon niet) en jij dan thirz

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 22:48

Pfoe ik ben echt doodmoe! Vandaag weer heel de dag gewerkt, sinds ik vakantie heb (vorige week donderdagmiddag) ben ik echt heel de tijd aan het rondrennen! Morgen eindelijk vrij, word t weer minder lekker weer :S! Verdorie!
Morgen avond ga ik even samen met mn vader bij de trailer kijken die ik ga huren, ff checken of alles in orde is enzo!
Ik heb echt lekker gereden op Shaar vandaag, ze liep lekker ontspannen, ze zat alleen een beetje vast aan de rechter kant, maar na veel stelling, wendingen en voltes ging dit een stuk beter... tijdens de middendraf vloog ze echt! Ze had echt veel power erachter zitten, was echt fijn ! Hopen dat ze morgen weer zo lekker loopt...

Nu ga ik slapen want ik ben echt kapot...
Enneuh hoeveel geld moeten we nou nog contant daaro betalen? Iets van 163?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 08:33

Als t goed is hebben jullie een aanbetaling gedaan en de rest moet nog contant betaald worden (ze hebben geen pin daar). Dus dan moet je ff checken hoeveel je al aanbetaald hebt. Het is meestal een vast bedrag, maar dat weet ik niet uit mn hoofd.
Nou, dan ga ik vandaag ook maar weer een dagje werken....

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 08:42

suc6 met werken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 20:54

bla bla bla enzo
* verveelt zich een beetje *

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 21:19

ja ik kom

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 21:33

Sorry hoor denise, maar wat bedoel je nou eigenlijk?!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 09:29

Zozo allemaal geslaagd, dat is tof!
Gefeliciteerd bianz!
Oke denice fijn dat je kan komen helpen vrijdagavond.
Wanneer vertrekken jullie allemaal, voor het grote avontuur te paard?
Jammer dat ik jullie niet meer zie, heb echt een stom rooster op paardoes, met stomme dagen!
Maar volgende week nog een weekje werken en dan heb ik weer 2,5 week vakantie!
Heb ik wel nodig hoor....
Voice gaat morgenochtend verhuizen naar de ponyhof in aagtekerke, en dan krijgt ze een supermooie buitenbox, helemaal tof dus!
Maar eerst gaat ze de rest van de zomer dag en nacht op de wei!

Nou nu ga ik naar voice toe, even haar koffers pakken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 10:08

Hee Nel, hoezo ga je Voice verhuizen dan? Volgens mij heb ik iets gemist!
Ik heb trouwens erg slecht nieuws, ik ben gisteren langs Sinke geweest en ze hadden nog maar 1 paar roze sokken in maat 35-38 :S! Dusja WAT NU?!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 11:01

Heej, spannend voor Voice dat ze gaat verhuizen...maar ik denk dat ze het daar prima naar dr zin gaat krijgen!
Hmm, erg balen van de sokken, zouden ze die nog ergens anders verkopen?! Of anders misschien een andere kleur?

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 12:28

callifoy is verkocht.. sharon vertelde me net dat hij giteravond is opgehaalt.. ik vind het echt verschrikkelijk, ben al 2 uur achter elkaar aan het huilen. tis verschrikkelijk als je bedenkt dat ik der nooit meer zie