Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:39

nous, op de plek waar de lichtmasten staan heb je ook letters, letter S bijvoorbeeld even uit mijn hoofd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:42

en dan heb je nog de 'P' en de 'V' Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:49

wie weet kunnen we volgend jaar zoiets doen.. eerst actie voor de slachtoffers in Azie!

Het is echt een heel mooi land Moossie! zeker aan te raden
Het dierenleed komt voor het grootste deel ook gewoon doordat de mensen zo arm zijn en er geen verstand van hebben denk ik..
Ik heb een paar foto's van de paarden op straat, niet de ergste gevallen maar toch zien deze beestjes er ook niet goed uit:

Afbeelding

Afbeelding

dit is nog een dikkertje daar;
Afbeelding

Hier staan de paardjes op de toeristen te wachten, ze staan en werken zo de hele dag in de brandende zon, zonder water...
Afbeelding

Ik heb toen we in Luxor waren ook een paard voor zo'n koets zien vallen, die werd gewoon weer omhoog geslagen Verdrietig
Aan het tuig zit op de rug ook een extra riem met ijzeren "handjes", die handjes klapperen op de kont als het paard draaft zodat ze extra "aangedreven" worden.

Zwerfhonden lagen overal op straat;
Afbeelding

Deze hond had ik echt bijna meegenomen.. helaas kan en mag zo'n dier niet mee in het vliegtuig Verdrietig
Afbeelding

Een ezeltje, ze hadden er hele mooie witte ezeltjes;
Afbeelding

Wat ik heel vreemd vond om te zien was dat deze dieren meestal gewoon dode bewegende lichamen lijken.. ze doen braaf wat er van ze gevraagd wordt, maar als je ze aait bijvoorbeeld geven ze geen enkele reactie. ik heb geen enkel paard ook maar 1 seconde met de oortjes naar voren zien staan.
ze bewegen niet eens met hun oren als je ze iets lekkers geeft, de paarden lijken ook met elkaar zelfs geen contact te hebben.. alsof ze zich helemaal van alles afgesloten hebben, heel raar en vooral zielig om te zien.. ik wil echt iets voor die dieren gaan doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:50

wacht even:

H C M

I G R

E X B

L D P

K A F

Haha! kunnen jullie t nog volgen Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-01-05 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:58

die is van een Z bak volgensmij anique, zo veel lettertjes passen toch niet in een 20 x 40 bak? Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:00

Ireentjuh schreef:
die is van een Z bak volgensmij anique, zo veel lettertjes passen toch niet in een 20 x 40 bak? Haha!

Goed proppen... Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:04

Heeft er iemand nog een wit DRESSUUR dekje voor mij te leen (zo'n vierkante Haha!)
Ik kom er net achter dan mijn dekje een veelzijdigheidsdekje is, dat past echt niet onder mijn dressuurzadel

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:05

ja heel goed proppen, dan lukt het misschien Haha!
Die je nu hebt staan klopt volgensmij, met de S enzo was voor 20 x 60 dacht ik

ik heb een wit vzh dekje dat ook onder mijn dressuurzadel past, dus als je niks kunt vinden kun je die misschien proberen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:07

heeeeel goed proppen, kan je nagaan Haha! mike durft de letter niet eens te zeggen waar we een kleine volte en een volte halve baan moeten doen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:12

Westerndemo
Renee en Fardos laten doormiddel van oefeningen, gereden op muziek zien wat western western inhoud!

Kur op muziek
Anuschka op Bizar en [naam] op [paard] laten een kur op muziek zien; dressuur- oefeningen gereden op muziek

Demo vrijheids- dressuur
Vera laat met Banjer vrijheidsdressuur zien!

Vrijspringen
Anuschka zal met Ko gaan vrijspringen. Er worden hindernissen opgesteld, waar Koko zonder ruiter overheen springt.

Ponyrijles Jet
Jet gaat vandaag een aantal ponyruitertjes met pony’s les geven. Ook hiervan gaat de opbrengst naar het goede doel, giro 555!

Ponyrijden.
Naast alle demonstraties is er een mogelijkheid tot rijden zijn op een aantal pony’s van onze stal. De opbrengst gaat uiteraard naar giro 555

Rondritjes
Ireen gaat met Evita voor de kar een aantal ritjes rijden. Voor voorwaarden kijk even op de lijst in de kantine!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:12

11.30 Renee met Fardos Western ‘demo’ op muziek!

12.00 Anuschka met Bizar Kür op muziek

13.00 Jetta Ponyrijles

13.30 Vera met Banjer Demo vrijheidsdressuur

14.00 [naam] met [paard] Kür op muziek

14.30 Vera met ? Clickertraining

15.00 Anuschka met Koko Vrijspringen

15.30 Marnix Disco veiling

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:13

Die heb ik wel, een wit dressuurdekje, maar daar staat Yustin op Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:13

oh ja, witte dekjes kan ik ook altijd gebruiken Haha!

JONGENS, mochten de tijden niet kloppen, heb je ideeen, verbeteringen, vragen, kalchetn weet ik veel wat, pb dan even Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:15

triest trouwens, die dieren op die foto's. denk dat we daar volgend jaar idd maar eens iets mee moeten doen!

heb trouwens het liedje voor de kur geloof ik voor de 40ste keer op, vanaf half 8 ongeveer, wordt er stapelkrankjorum van Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:16

jemig Ireen wat een foto's Huilen

Dan hebben die bollers van ons het maar weer goed. Ik zal het nog even tegen yus zeggen, wanneer hij mopperend door de bak loopt met mij op zijn rug!! Haha!

Ik begrijp dat je graag iets voor die dieren wilt doen.....Had ik ook, daarom ben ik donateur geworden van die organisatie.......

Ik zou er graag naartoe gaan om de mensen wat te leren over dieren en hun verzorging...want inderdaad is het waarschijnlijk, grotendeels, de onwetendheid van deze mensen. Dat hoop ik dan maar! Verdrietig

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:17

ik doe de CT ook met Banjer hoor... evt. kan ik aansluitend nog laten zien met een onbekend paard hoe je "in-clickert" ofzo...

Ik zit te denken om CT en VD om te draaien... (Anique: zie PB) maar dat weet ik nog niet helemaal zeker... Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:24

Ireentjuh schreef:

ik heb een wit vzh dekje dat ook onder mijn dressuurzadel past, dus als je niks kunt vinden kun je die misschien proberen?

Heb je die op stal liggen? dan wil ik hem van de week wel ff passen Schijnheilig
Mijn dekje is neigend naar springen dus dat is echt geen gezicht

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:27

Anique_Vaandrig schreef:
Kur op muziekVrijspringen
Anuschka zal met Ko gaan vrijspringen. Er worden hindernissen opgesteld, waar Koko zonder ruiter overheen springt.

Ja Ko gaat springen hoor, ik niet Clown
Wordt wel in de paddock gedaan (1 hindernis) , anders gaat de rijbak eraan.. of zal ik John lief aankijken en vragen of het voor 1x mag?? wie wil me dan helpen met Ko eroverheen jagen??, dan zet ik wel meerdere hindernissen ... *LOL*

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:29

SmithsGirl schreef:
ik doe de CT ook met Banjer hoor... evt. kan ik aansluitend nog laten zien met een onbekend paard hoe je "in-clickert" ofzo...

Je mag Diddle of Ko wel lenen hoor? Clown

Trouwens, als je wilt dan kunnen we voor Banjer wel een buitenbox in orde maken, laat alleen even weten of je dat wilt, want dan gooien we vantevoren stro in de box

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:29

SmithsGirl schreef:

als je nog een paard zoekt mag je Evita wel lenen!
ik wil sowieso wel graag clicker gaan doen met haar.. ze leert erg snel dus ze zal je denk ik niet voor banketstaaf zetten Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ireen_ op 08-01-05 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:30

Binar schreef:
of zal ik John lief aankijken en vragen of het voor 1x mag?? wie wil me dan helpen met Ko eroverheen jagen??, dan zet ik wel meerdere hindernissen ... *LOL*

Ik denk dat het beter uitkomt in de bak ipv in de losgooibak...Moeten we wel allemaal heeeeeel lief john aankijken vd week! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:30

He Anique, waarom krijg ik een uur voor Kur op muziek en jij maar een half uur?? Clown

Moet ik dan om 12 uur gaan losrijden en daarna de kur pas, of de kur echt al om 12 uur rijden? heb tijd zat toch?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:31

Ireentjuh schreef:
als je nog een paard zoekt wil ik dat wel graag met Evita!
ik wil sowieso wel graag clicker gaan doen met haar.. ze leert erg snel dus ze zal je denk ik niet voor banketstaaf zetten Knipoog

hahaha nou ik raad je Yus niet aan voor dat soort dingen dat gaat dan helemaal fout ben ik bang Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:33

Binar schreef:
Heb je die op stal liggen? dan wil ik hem van de week wel ff passen Schijnheilig
Mijn dekje is neigend naar springen dus dat is echt geen gezicht

hij ligt niet op stal maar ik kan hem morgen wel even meenemen..

ik denk ook dat als het mag je beter in de bak kun vrijspringen, Evita heeft al bijna te weinig ruimte in de paddock om recht op de hindernis aan te springen.. en zij is nog korter dan Ko Lachen

Anique, van hoe laat tot hoe laat is het de bedoeling dat ik met Evita ga rondrijden? bij de clickertraining van vera zou ik wel graag willen kijken als dat kan in de planning.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:36

Ireentjuh schreef:
ik denk ook dat als het mag je beter in de bak kun vrijspringen, Evita heeft al bijna te weinig ruimte in de paddock om recht op de hindernis aan te springen.. en zij is nog korter dan Ko Lachen

Ko is wel de laatste die in de bak moet zijn Schijnheilig Bloos

Ko heeft van de week wel 1 meter gesprongen in de paddock OK dan!

Ga John nu even lief aankijken en hart van nederland kijken