Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pebbs schreef:Vind het niet zo bijzonder deze helm mel! Hij lijkt zo groot! Cool dat je start pas binnen is
Ben vanmiddag in het nieuwe pand van de Boer geweest! Groooooot! Echt heel mooi en super overzichtelijk is het nu! Lijkt bijna divoza welgelijk twee nieuwe rij broeken gescoord! Een donker blauwe met allemaal kleurtjes in de naden zeg maar. En een witte met bling steentjes
zit allebei heerlijk en ze zijn echt mooi!!
![]()
Strakkies lekker uit eten met Melissa!
.
echt leuk!!
vind je paard ook erg leuk wat ik op de foto's zie!! Manon_S schreef:De Boer moest weg uit hun oude pand omdat daar een snelweg werd aangelegd.
Ik heb er stage gelopen dus het een en ander is me toen verteld haha.
Ben wel benieuwd naar het nieuwe pand, ook al ga ik er niet heen.
Ik ga binnenkort wel echt een keertje kijken! Kan wel een nieuwe rijbroek gebruiken haha Pebbs schreef:Wat leuk iris dat je nog steeds bij Birgit lest!!!echt leuk!!
vind je paard ook erg leuk wat ik op de foto's zie!!
ben gezegend met zo'n geweldig paard. Wil nooit meer een ander
ben nu bezig met de beginselen van travers dat had ie binnen drie dagen al door
. Verder blijft het een leuk aapje om mee te spelen
hij is zo grappig
.
.
.
.
.
.
Pebbs schreef:Ja ik heb 2x per week les 1x groep en 1x privé. En als ik wedstrijd heb nog wel een keer vaker. Net wat ik denk dat nodig is. Hij is nu zes jaar. Hij pakt alles echt belachelijk snel opben nu bezig met de beginselen van travers dat had ie binnen drie dagen al door
. Verder blijft het een leuk aapje om mee te spelen
hij is zo grappig
![]()
Hoe vaak heb jij les? En waar staat hij?
Ik heb nu 1 keer in de 2 weken les bij Birgit en elke week springles. Ik sta nog steeds in Haven. Dus ga dan een keer in de twee weken met de trailer op pad! Manon_S schreef:Ohjaa eergister zijn we met iedereen van stal wezen vrij springen. We begonnen met de kleintjes en daarna de grotere paarden. En jeetje wat kan Melody springen!! En wat een lol heeft ze er in. Iedereen op stal vond haar super goed springen en ze kan ook wel hoger dan we hebben gedaan. Maar er deden wel 15 paarden mee in totaal dus elk paard heeft maar kort kunnen springen helaas. De volgende keer wil ik eens zien hoe hoog ze kan. We hebben nu 60 cm gedaan, ik weet dat ze zowieso haar eigen stokmaat kan springen want dat heb ik gesprongen bij de vorige stal. Maar ik denk dat ze ook nog wel hoger kan.
Ik krijg vanavond de foto's van stalgenoten gestuurd, kijken of daar wat tussen zit om te plaatsen.
. Als die binnen is dan willen we eigenlijk gelijk de fotoshoots doen zodat de paarden nog mooi in hun vacht zitten (als goed is haha).
.
ze pakt het super op!! Nog geen 2 maanden een combi!! Hier trainen we voor