[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Re: * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:15

Of een soort kür op muziek?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 16:45

Of een clinic idee dat je wat dingen laat zien, maar moet dan wel begrijpbaar zijn voor de mensen.

Kür op muziek is denk ik wel leuk!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:00

Melanie_B schreef:
Wat vinden jullie hiervan? (heb 'm nog niet gekocht)

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ik vind hem leuk! Apart maar niet overdreven. Vind hem juist wel heel subtiel. Dat lichtere gedeelte heeft een motiefje of niet?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:01

Pebbs schreef:
Vind het niet zo bijzonder deze helm mel! Hij lijkt zo groot! Cool dat je start pas binnen is :D

Ben vanmiddag in het nieuwe pand van de Boer geweest! Groooooot! Echt heel mooi en super overzichtelijk is het nu! Lijkt bijna divoza wel :D gelijk twee nieuwe rij broeken gescoord! Een donker blauwe met allemaal kleurtjes in de naden zeg maar. En een witte met bling steentjes :D zit allebei heerlijk en ze zijn echt mooi!! :D

Strakkies lekker uit eten met Melissa!

Heeft de Boer een nieuw pand? Bedoel je gewoon de Boer in Naarden? Super vet! Ben ook wel benieuwd :P

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 12:03

Hoi Iedereen :o

Hoe gaat het hier? Ik lees af en toe wel nog wat mee! Vind het wel leuk om op de hoogte te blijven.

Vind het erg leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie paardjes Mel, Noor, Manon en Nadien!

Met Djerkoh gaat het ook erg goed! Ben zo blij met hem! In 17 en 18 augustus gaan we onze eerste L2 wedstrijden starten. Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan! Ik les trouwens nog steeds bij Birgit! Ben zo blij dat ik daar ooit terecht ben gekomen via de Orun!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 13:26

De Boer moest weg uit hun oude pand omdat daar een snelweg werd aangelegd.
Ik heb er stage gelopen dus het een en ander is me toen verteld haha.
Ben wel benieuwd naar het nieuwe pand, ook al ga ik er niet heen :+ .

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:28

Wat leuk iris dat je nog steeds bij Birgit lest!!! :D echt leuk!! :D vind je paard ook erg leuk wat ik op de foto's zie!!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:40

Manon_S schreef:
De Boer moest weg uit hun oude pand omdat daar een snelweg werd aangelegd.
Ik heb er stage gelopen dus het een en ander is me toen verteld haha.
Ben wel benieuwd naar het nieuwe pand, ook al ga ik er niet heen :+ .

Oke! Dat wist ik helemaal niet :P Ik ga binnenkort wel echt een keertje kijken! Kan wel een nieuwe rijbroek gebruiken haha

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:42

Pebbs schreef:
Wat leuk iris dat je nog steeds bij Birgit lest!!! :D echt leuk!! :D vind je paard ook erg leuk wat ik op de foto's zie!!

Jaa gaaf hè, ben er echt zooo ontzettend blij mee! Ik was toen met jou mee voor de Orun toch?

Ik ben ook erg benieuwd naar meet Xander foto's! Vind je het goed als ik je uitnodig als vriend op Facebook. Na al die stoere verhalen ben ik wel echt benieuwd. Super tof dat je nu de vrijheid hebt om lekker met je eigen paard te trainen en dat het zo goed gaat!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:54

Ja klopt! En ik heb resy ook nog een paar keer mee gehad!

Ja hoor je mag me wel uitnodigen! Kan je al me foto's kijken haha :D
Oh het is zo heerlijk om alles zelf te bepalen!! Ben zo gek op hem! Had alleen maar durven dromen dat het zo goed zou gaan :o ben gezegend met zo'n geweldig paard. Wil nooit meer een ander <3

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:10

Ik heb je uitgenodigd!

Heb jij nog veel les met Xander? Echt heel fijn dat hij alles zo fijn oppakt! Hoe oud is hij nu?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 09:15

Ja ik heb 2x per week les 1x groep en 1x privé. En als ik wedstrijd heb nog wel een keer vaker. Net wat ik denk dat nodig is. Hij is nu zes jaar. Hij pakt alles echt belachelijk snel op :D ben nu bezig met de beginselen van travers dat had ie binnen drie dagen al door :oo. Verder blijft het een leuk aapje om mee te spelen :D hij is zo grappig :D

Hoe vaak heb jij les? En waar staat hij?

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 12:42

Gister voor het eerst wezen lange teugelen met Melody. Ze pakt het opzich snel op, ze wist eerst niet wat de bedoeling was maar gaat steeds beter! Ik heb ook mail gehad van de webshop van het showhalster, de fabrikant heeft het halster opgestuurd naar hun, en als zij het binnen hebben wordt het naar mij gestuurd. Ik hoop dat ze het vandaag of morgen binnen hebben, dan heb ik over 2 weken het halster als het goed is binnen! En dan snel fotoshoot inplannen haha :D .

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 12:45

Oh wat leuk Manon! En gaaf dat je halster hopelijk snel komt!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 12:48

Jaa ik kan niet wachten om te kijken hoe het haar staat, hopelijk ook de goede maat haha :Y) .
Ben heel blij dat ze het lange teugelen zo goed oppakt, hebben we er weer iets bij om af te wisselen :D .

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 12:56

Ja lijkt mij ook leuk om te doen. Alleen ben ik een kluns met lijnen. :')

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 12:59

Haha dit valt mee hoor, je hebt gewoon alleen teugels vast :Y) .
Als ze de basisdingen door heeft zoals de rem, sturen, achteruit lopen, overgangen etc. dan kan ze ook andere dingen leren. Zoals piaffe en passage en wijken en dat soort dingen. Maar ik heb nog geen idee hoe ik haar dat moet leren hahaaha :+ .

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 13:06

Ohjaa eergister zijn we met iedereen van stal wezen vrij springen. We begonnen met de kleintjes en daarna de grotere paarden. En jeetje wat kan Melody springen!! En wat een lol heeft ze er in. Iedereen op stal vond haar super goed springen en ze kan ook wel hoger dan we hebben gedaan. Maar er deden wel 15 paarden mee in totaal dus elk paard heeft maar kort kunnen springen helaas. De volgende keer wil ik eens zien hoe hoog ze kan. We hebben nu 60 cm gedaan, ik weet dat ze zowieso haar eigen stokmaat kan springen want dat heb ik gesprongen bij de vorige stal. Maar ik denk dat ze ook nog wel hoger kan.

Ik krijg vanavond de foto's van stalgenoten gestuurd, kijken of daar wat tussen zit om te plaatsen :) .

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:09

Wat leuk Manon!! :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:03

Heerlijk rondje galopbaan met mn aapje <3

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:51

Pebbs schreef:
Ja ik heb 2x per week les 1x groep en 1x privé. En als ik wedstrijd heb nog wel een keer vaker. Net wat ik denk dat nodig is. Hij is nu zes jaar. Hij pakt alles echt belachelijk snel op :D ben nu bezig met de beginselen van travers dat had ie binnen drie dagen al door :oo. Verder blijft het een leuk aapje om mee te spelen :D hij is zo grappig :D

Hoe vaak heb jij les? En waar staat hij?

Oh wat fijn dat je zo vaak les hebt! Lijkt mij heerlijk :P Ik heb nu 1 keer in de 2 weken les bij Birgit en elke week springles. Ik sta nog steeds in Haven. Dus ga dan een keer in de twee weken met de trailer op pad!

Waar staat Xander?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:52

Manon_S schreef:
Ohjaa eergister zijn we met iedereen van stal wezen vrij springen. We begonnen met de kleintjes en daarna de grotere paarden. En jeetje wat kan Melody springen!! En wat een lol heeft ze er in. Iedereen op stal vond haar super goed springen en ze kan ook wel hoger dan we hebben gedaan. Maar er deden wel 15 paarden mee in totaal dus elk paard heeft maar kort kunnen springen helaas. De volgende keer wil ik eens zien hoe hoog ze kan. We hebben nu 60 cm gedaan, ik weet dat ze zowieso haar eigen stokmaat kan springen want dat heb ik gesprongen bij de vorige stal. Maar ik denk dat ze ook nog wel hoger kan.

Ik krijg vanavond de foto's van stalgenoten gestuurd, kijken of daar wat tussen zit om te plaatsen :) .

Gaaf! Ik ben benieuwd naar de foto's!
Heb je al iemand gevonden die een foto shoot van Melody wil doen?

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:58

Ja Equi Photography komt bij ons op stal. Ze gaat in totaal 6 paarden op de foto zetten bij ons op stal (Melody, een fries, een valk Welshje, een hengstveulen van Everdale, 1 jarige Haflinger en een schimmel pony). Dus dat wordt een lange dag! Hopelijk wordt het eind van augustus nog heel mooi weer, wil toch graag dat de zon schijnt. Is gelijk een andere sfeer op de foto's. We hebben nog geen datum geprikt, is afhankelijk van wanneer mijn showhalster komt :) . Als die binnen is dan willen we eigenlijk gelijk de fotoshoots doen zodat de paarden nog mooi in hun vacht zitten (als goed is haha).

En dan wil ik portretfoto's, actiefoto's in de wei, standfoto's, blackfoto's en nog wat fototjes met mij erop.
En dan laat ik er 2 a 3 afdrukken en de rest digitaal :D .

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:34

@ iris, nog steeds bij frans? Daar ben je ook niet weg te krijgen hè :p haha. Echt leuk dat je bij Birgit lest, daar heb je een hele goede aan! Xander staat in biddinghuizen op een trainingsstal!

@ Manon, hopen dat je halster snel binnen is! En dan mooie pictures maken!!! :D

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:31

Ik heb mijn debuut gehad!!! 195 en 1e plaats en 184 en 6e!!!!!!!! Ik heb zooi'n geweldig paard :+: ze pakt het super op!! Nog geen 2 maanden een combi!! Hier trainen we voor :D