Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ollivia schreef:ik ben eigelijk wel benieuwd hoevaak jullie er af zijn gevallen
 De stomste keer was met oude Spencer...of heette die anders? In ieder geval groot boos paard. Ik stap op en knol begint gelijk te steigeren. Ik nog denken 'stoer, leuk naar voren gaan zitten en klaar', begint die grapjas gelijk erachteraan te bokken! Ik ging dus met een boog, maakte onderweg nog effe een mooie salto waar m'n gymdocente trots op zou zijn geweest om vervolgens erg elegant op m'n kont te landen... 
 Ik geloof dat ik niet eens 5 seconden in het zadel heb gezeten, gelukkig waren de meesten inc. Hans er nog niet! 

De grote Shet wordt voor een karretje gezet en de kleine is nu op visite bij de hengst. Juut schreef:Ik werk op een boerderij project met verstandelijk gehandicapten en daar hebben we ook wat viervoeters rondlopen, ja. 2 Fjordjes, 2 Shetjes, een ezel en de Haflinger van een collega.
Met de Fjorden doen we paardrijden voor cliënten, kei leuk!De grote Shet wordt voor een karretje gezet en de kleine is nu op visite bij de hengst.
) heen is gegaan. lijkt me wel leuk om daar te werken.