Goedemorgen. Marion & Tence, ik leef met jullie mee en ik duim dat het meevalt! Wat een weer vandaag, volgens de voorspellingen zou het warm worden. Nu hoor ik weer dat het vanmiddag gaat stormen en hagelen. Arme paardjes.
nikkielvis
Geplaatst: 10-05-12 10:18
_Noah schreef:
Wat een weer vandaag, volgens de voorspellingen zou het warm worden. Nu hoor ik weer dat het vanmiddag gaat stormen en hagelen. Arme paardjes.
Eerder arme eigenaren die zich druk maken omdat paardje met kont in wind aan het eten is
nikkielvis
Geplaatst: 10-05-12 10:19
Leuke foto's Angelique alleen mis ik een heel mooi klein wit draakje
De dagpaarden zijn al binnen gehaald ivm de weersvoorspellingen. De dag/nachtpaarden stonden lekker door te eten en ja....ook lekker slapen. Wat een warme temperaturen zeg en nu maar hopen dat het rotweer niet echt hierheen komt.
Als het nodig is wil ik ook wel een stukkie stappen met hem hoor, laat maar weten.
Nou wat er net gebeurd. Zit ik met beneden komt Gijsje opeens helemaal zeiknat binnen lopen. Helemaal rillend en heel zielig kijkend.dus ik pak hem op en hij rook wel heel erg lekker. Was Tim in bad geweest en hij had de stop er niet uit getrokken. Gijsje natuurlijk nieuwsgierig en plons. Arme jongen.Hij was helemaal aan het rillen ik heb hem lekker in een grote handdoek gerold en helemaal drooggewreven en hij zit zich nu uitgebreid te wassen.