Maar hier staat er bijna geen een op ijzers tenzij ze brokkel hoeven hebben of veel over straat gaan (mijn broer reed veel over de weg, nu rijdt hij bijna niet meer).
pff heb me een hoofdpijn, mijne hele hoofd zit dicht. Ben nogal verkouden.Rechts ben ik doof nu, links is af en toe open... heel vervelend
xEmy
Geplaatst: 11-11-11 16:04
waaaajow alles aan het bijlezen in veeeel!
Hitime schreef:
Misschien wil Marije ook wel met d'r pony ofzo.. En Emy? Hebben we ook nog toch?
nee ga niet mee daar kan je vrij zeker van zijn..
-- woeeeeeeeeeee dit weekend afspreken met een vriendinnetje en dan gaan we naar het straaand paardrijden dan he.. voor mij nog best lang geleden alweer haha dus heb er wel zin in!
Whuuuuuuuuu what? Ik lees iets over bokt JT? Super leuk Alleen ik kan niet mee aangezien ik 1 juni voor 2 maanden naar Frankrijk vertrek dus ik kan niet op JT..
Ja ik ben daar al 3 keer trouwens op vakantie geweest en ik ken al bijna alle paarden daar enzo en ik hielp toen ook gewoon mee. Toen hebben ze mij gevraagd om te komen werken volgende zomer. Zit alleen nog te twijfelen of ik Passoa mee zal nemen of niet. Troy blijft sowieso thuis (zou eerst mee gaan maar ik kan er dan nog niet op rijden denk ik)
Ik zou het wel doen, zou wel super leuk zijn. Is het je verzorgpaard of je eigen? Maarja dan moet je natuurlijk helemaal met de trailer daar naartoe, dat is ook best wel een eind... nouja zou wel gaaf zijn als die mee kan. En Troy, hoe oud is die dan? of is hij nog niet ingereden?
Passoa is van ons zelf Troy is 4 en hij is ook ingereden maar momenteel gaat het helemaal niet goed. Na het opstappen explodeert hij helemaal en daarna durfde ik er niet meer zo goed op. Nu zijn we eigenlijk bezig met opnieuw inrijden. Ik hang er al op zonder zadel maar zodra mijn bovenlichaam wat omhoog komt staat hij meteen te rillen en probeert weg te komen..
Freekjuhh
Geplaatst: 11-11-11 20:58
dat klinkt niet zo fijntjes hopelijk gaat het snel beter en de zomer is nog ver weg dus wie weet hoe het dan met je paardje gaat..
zijn bij jullie ook van die schattige kindjes met lampionnen langsgweest ? vind sint maarten altijd zo leuk! zou willen dat ik zelf nog mee liep ^^
Wij doen hier niet aan Sint Maarten Ik vroeg mij al af waarom er een lampionnetje staat naast het Bokt-logo, ik dacht eerst dat het nog met halloween te maken had
haha dat dacht ik eerst ook Marije Ik weet niet of er mensen geweest zijn, ik moest rijden. Mocht op Satino, hij was best wel fijn We gingen springen, een waaier en een gewone stijl. de waaier stond op 80 uiteindelijk en de stijl op 90 geloof ik. Waaier was de eerste keer maar hij was heel lief! Alleen beetje sloom...