Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en toen kwamen we langs een groot veldje, en daar heb ik hem even laten gaan en ging hij in galop!!!! Nog wel heel ongecontroleerd en zonder stuur, maar gelukkig wel met rem, want we gingen recht op de bomen af, hahaha. Maar ohhhhhh wat was dat gaaf zeg!
Echt tof!
En voor de rest nog stukjes gedraafd en in totaal denk ik een half uur weggeweest. Ik ben weer super trots op mijn pony! En stiekem ook een beetje op mezelf.
. Ik zal er nog even met mn moeder over hebben, denk dat ze liever wil dat ik dan leen. Maar alleen als het echt geen probleem is!! En welke pommel hebben jullie beide? Ik moet nog ff kijken welke Joe het best kan hebben 

Jorinda__ schreef:Ik heb de standaard erin zitten, een L geloof ik dat erop stond toen ik 'm eruit haalde (en met veel bloed, zweet en tranen weer terug in het zadel heb gekregen)
Past perfect op Cas, en hij is een van de weinige Fjorden mét schoft
Oh en het is voor mij dus écht geen probleem, want ik mag echt niet rijden na de osteo, dus dan hangt ie toch sowieso een week niets te doen in mijn kast
ik pb je vandaag nog wel even!

MightyJoe schreef:Jorinda__ schreef:Ik heb de standaard erin zitten, een L geloof ik dat erop stond toen ik 'm eruit haalde (en met veel bloed, zweet en tranen weer terug in het zadel heb gekregen)
Past perfect op Cas, en hij is een van de weinige Fjorden mét schoft
Oh en het is voor mij dus écht geen probleem, want ik mag echt niet rijden na de osteo, dus dan hangt ie toch sowieso een week niets te doen in mijn kast
Oh okeik pb je vandaag nog wel even!

Superveel zin in