Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gaf wat meer been (is net zadelmak) en hij begint te bokken jonge echt rodeo alsof hij nog nooit een zadel op had gehad maar het bokriempje schoot uit mn hand en toen viel ik eraf...
er weer op en toen ging die weer maar ik hield me vast en goed ook heb 4 rondjes echt rodeo door de bak gegaan heb met met 2 handen zo goed als ik kon vast gehouden aan dat riempje en piet maar roepen zitten blijven zitten blijven benen naar voren, achterover!!
en uiteindelijk na die rondjes gaf die het op en was het goed
pfoeee maar ik was kapot ik voelde het gewoon in mn buikspieren
heb daarna nog even links en rechts gereden en toen ben ik eraf gegaan moest eerst ff wat drinken

maar marielle gaat vandaag filmen maar hoop natuurlijk eigenlijk dat die het niet doet
want moest echt alle zeilen bijzetten en weet niet of het nog een keer lukt
summer die gooide echt z'n kont omhoog en deze springt echt met 4 benen en met zn kop tussen z'n voorbenen
en dan schiet die naar voren en dan gaat die stilstaan bokken en dan weer voren
die staan gewoon strak naar voren
zo ziet het er idd nog redelijk relaxed uit maar zo voelt het niet
kun je je voorstellen hoe het gisteren ging? zo en dan 4 rondjes lang achter elkaar door ik dacht echt niet moet die stoppen want ik ben kapot kan niet meer
maar heb je het geluid aangehad of niet?
dan hoort je ons kei hard schreeuwen om hem maar naar voren te houden, had wel een zweep vast maar ik moest me echt met 2 handen ff vasthouden