Jammer Corella... Hoop voor je dat het allemaal goed komt en dat je toch nog gezellig mee na Ermelo kunt
Martine_Levi
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-11 22:33
Wat is precies het probleem Marissa? Je vader kan rijden? Een trailer valt te regelen? Dan alleen de auto nog?
Misschien valt er ergens een vrachtwagentje (B rijbewijs) te regelen? Dan kun je zelf rijden. Zit er in de buurt van Den Haag geen paardentaxi?
Als je nou wat meer naar rechts woonde.. Ik kom van onder, zogezegd, en rijd naar boven toe, dus zou langs Den Haag komen. Maar het is nogal een omweg om naar links af te slaan en echt naar Den Haag te gaan, en aangezien ik niet zelf rijd....
(begrijp je? Beetje vaag, maar bedoel op de kaart gezien )
Heel begrijpelijk Martine. Zoiets zou ik niet eens durven te vragen. Lief dat jullie allemaal meedenken. Mijn pa kan idd rijden maar we missen een auto...Eentje huren is ook best duur incl alles dus ik moet even kijken hoe en wat. Ik wilde een busje van mijn werk lenen/huren maar hierop kunnen ze geen zekerheid geven dat er een bus beschikbaar is, helaas .
Hoop dat het alsnog lukt hoor! Ga me pas uitschrijven als ik echt niks meer kan bedenken.
Hebben jullie weleens een (foto)reading van je paard laten doen? en zo ja, bij wie?
Sjel
Geplaatst: 03-03-11 19:20
Wat een leuke vraag Martine! Ik heb nog nooit een reading voor Maes laten doen. Wel een paar keer over nagedacht maar eigenlijk nooit doorgezet omdat ik geen juiste foto's had. Zelf ben ik wel eens bij een medium geweest en die heeft toen wel een aantal dingen genoemd, die echt schrikbarend klopte, geen standaard dingen!
Zit je erover na te denken om dat te laten doen? Ik keek toen naar superroos, hier op bokt.
Ik geloofde er nooit zo in en heb nog steeds zoiets van eerst zien dan geloven, maar heb foto's en een lijstje vragen naar Nancy gestuurd (@Danae op bokt, van stal Danae). Veel bokkers hebben goeie ervaringen met haar dus wilde het weleens proberen!
Ben benieuwd wat er uit die reading komt. Iemand die paard van ons reed (en er niks mee kon) heeft dat ook laten doen toen, tja wat ze haar vertelde kon ik dr ook vertellen... Denk wel dat het bestaat... Maar denk heel veel fake.
C_Star
Geplaatst: 04-03-11 15:17
Ik meld me ook even weer. Ik ben een paar dagen geleden gebeld dat er een plek is vrij gekomen
Hello ladies! Na een druk weekje vol werk, leuke feestjes en verjaardagen kan ik weer even bijlezen. Maar volgens mij zijn de meeste hier ook druk of heel druk aan het carnavallen? Hihi
Leuk Cstar! Des te meer zielen des te meer vreugde. Ik heb btw nog geen foto van mijn frontriem, ben er wel heeel blij mee! Vergeet helemaal je pb te beantwoorden!
ben erg druk geweest afgelopen weken met het regelen dingen omtrent vakantie maar nu is alles geregeld kan weer rustig ademhalen:)
heb zaterdag voor het eerst met mijn knappe vent oefenparcour gesprongen rondje 80 en 90 ging redelijk wel wat balken eraf maar dat was vooral mijn fout zette hem niet voldoende op het achterbeen voor de sprong. na mijn vakantie keertje rondje 1 meter en dan kijken of we officeel gaan starten wil toch wel heel graag meedoen met dit crossseizoen. gister ook nog even wezen shoppen in breda voor eventing spullen ben nu weer een rib armer maargoed is voor een goed doel!
hoe is het verder met iedereen zijn er nog mensen wezen carnevallen??
ik heb de ''stoute'' schoenen aangetrokken en weer een keer op mn paard gestapt... Verstand op nul en beetje gehobbelt.. Gister EN vandaag en het is helemaal goed gegaan Als we het samen zo goed blijven doen ( ) kan ik gewoon lekker mee naar de Instructie week
Help we staan al op pagina 2 bij de forum-index! Dit vraagt om nieuwe inbreng voor een kletsonderwerp...
Mijn inspiratie is helaas op, ben bezig met het schrijven van een oersaai paper over een motorische stoornis. Het is al zo voorgekauwd hoe het eruit moet zien en welke inhoud erin moet dat ik weer het idee heb dat ik eerstejaars ben.
K moet zondag al om 09.11uur starten en het is nog eens 3-kwartier rijden, pfff en het trailerladen gaat sinds de laatste 2x ook niet zo makkelijk meer dus dat wordt op tijd beginnen..
lauras1987
Geplaatst: 09-03-11 22:24
@ corella! Je moet gewoon mee hoor, was dat nou weer!! Van de zomer ging t goed toen ik bij jullie was komen kijken (in Rucphen).. komt nou vast ook weer goed...beetje optimistisch zijn hoor!