Es: Zwartrijden of spookrijden? Met OV is wel veilig, maar auto is miss wel makkelijk, zeker naar zo'n uit hoek als zeeland.
En hoe is het met jullie? Ik heb mijn coschap paard achter de rug, in geval van nood kan ik ze infuus geven en sonde in stoppen en een arm erin stoppen en enten lukt ook goed. Kreupelheid blijft gewoon moeilijk. Nog 3 weken organisatie en apotheek dingen en dan lekker 2 weekjes vrij
Ik probeer gewoon met de rest van het verkeer mee te rijden, moet lukken, alleen zorgen dat ik niet achter een Engelsman aanga . Fijn dat het zo goed gaat met je studie Wen, wanneer ben je nu helemaal klaar?
En dan heb ik nog wel eens iets van ehm, wat moet ik nou. Blijf het echt lastig vinden, maar wel erg leuk. En hoe zit het met jou studie Sas? Jij mag ook al wel eens klaar zijn? En antoinette, hoe is het daar in Engeland met Gijs en werk en Major en Jock?
Opleiding voor dierenarts duurt idd wel lang . Maar het lijkt mij ook ontzettend leuk . Ach ja als ik maar een baan heb waar ik mn pony mee kan betalen .
Saskia89
Geplaatst: 12-06-11 21:30
Wil je na je studie voor jezelf beginnen Wen? Kan me voorstellen dat het vinden van een baan best wel lastig is...
Ik ben bijna klaar (gelukkig!), moet alleen mijn scriptie nog verdedigen (en hopen dat alles goed komt). Negatieve nieuws omtrent InHolland zorgt er natuurlijk voor dat ze gaan mierenn*ken nu
Das wel balen Sas, maar het gaat je gewoon lukken.
En ik ga niet voor mezelf beginnen, waar moet ik dat geld vandaan halen, ik hooop toch ergens een baan te kunnen vinden, duurt nog 1,5 jaar. En anders ga ik wat anders doen tot ik werk kan vinden.
Het schijnt voor dierenartsen nu ook lastig werk te vinden te zijn idd.... Toen ik bij het UWV liep zei mijn coach dat ie zelfs die al tegen over m gehad heeft... Dan heb je echt een enorm lange en goede opleiding gevolgd... Rare tijden! Hopelijk is het over anderhalf jaar beter!
Hihi lekker toch. Nou dierenarts wordt je in ieder geval niet voor het geld, al lijkt de dierenartsrekening zo hoog. Dan had ik beter iets in de ict kunnen gaan doen of economie iets. Maar ja, nu iets gekozen wat ik leuk vindt.