Pfff wordt gek van mijn computer....allee filmpjes enzo laden heel rot nu heb al van alles geprobeerd...rtlgemist gaattie na 4 sec al weer bufferen enz
pff.. werd vanacht wakker.. en was ervan overtuigd dat ik er al uit moest.. was het half 2 echt zo raar als je je dan bedenkt dat je gewoon nog een paar uur kan liggen!
poes vond het nodig me daarna nog een paar x wakker te maken door met zijn pootjes langs de slaapkamer deur te gaan *volgens mij had hij honger *
Oke super leuk , ja ik weet niet of het verstandig is om morgen foto's te komen maken, want het is dus nogal een drama met springen. Maar wie weet gaat het morgen heel goed, ik geloof er alleen niet zo in .. Wel super gezellig dat je terug bent !! hoe was het in luxemburg?
Nou ik neem in ieder geval de camara mee. Er zal toch wel 1 sprong bij zitten? Fi heeft mij gewoon gemist! Hoe gaat hetmet dressuren dan? Is ie helemaal dwars, of alleen met springen? Luxemburg was super leuk, hebben veel gedaan. Vertel morgen avond wel
zozo.. das een flinke drukte zo in 1 x! haha hele dag bijna niemand.. en nu zowat een pagina! ik ga ook morgen rijden! weet alleen nog niet hoelaat.. wel overdag geloof ik.. want sávonds is springen..