Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suuskipje schreef:nee hoor valt reuze mee!
Huisje is 400 euro en dan komt er nog toeristenbel. bij dat weet ik even zo niet maar dat gaat dus door 5en. Geloof dat het voor ons dit jaar 90 euro p.p. was? en dan komen de ritten er nog bij. geloof dat we bijna kiet spelen met het kamp zelfen we doen aan budget boodschappen doen en dan kunnen we zelf koken wat we lekker vinden
_Linn_ schreef:Suuskipje schreef:nee hoor valt reuze mee!
Huisje is 400 euro en dan komt er nog toeristenbel. bij dat weet ik even zo niet maar dat gaat dus door 5en. Geloof dat het voor ons dit jaar 90 euro p.p. was? en dan komen de ritten er nog bij. geloof dat we bijna kiet spelen met het kamp zelfen we doen aan budget boodschappen doen en dan kunnen we zelf koken wat we lekker vinden
Owkee en dan gaan jullie 2 uur huren elke dag? Dus uhm 24 euro? elke dag...en dat keer 7? Hmmm tis wel leuk maar ik weet niet of ik het zou doen...
Suuskipje schreef:mijn laatste kampkind jaar had ik 2 jaar geleden helaas alzo jammer..
Maar goed dit is ook super tof hoor![]()
Even wat vragen aan jou en marlous trouwens jullie kunnen goed inschatten toch?
Op wie denken jullie dat Jeroen nog meer zou kunnen rijden. Tot dusver heeft hij op Marije, Snippie, Pepsi, Leize en Duke gereden, en we willen eigenlijk weten wat ie nog meer wel aan zou kunnen. Hij heeft een goede rem maar niet echt oog voor 'enge dingen' waar een paard van kan schrikken, dus paard mag sterk en snel zijn maar neit te schrikkerig. Zelf zat ik te denken aan Imani of Maxima, dat zou best wel kunnen toch?