Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shenavallie schreef:_sandra schreef:ja, inge en ik hadden het er ook al over gehad, vanwege toen met willie. maar ja, je wil soms ook een beetje positief blijven. maar ja, dat kan dus duidelijk niet. heel moeilijk hoor als je dislo, disla, eh dislec.....isch bent!
Toch raar dat ze zo'n moeilijk woord hebben voor mensen die moeite hebben met spellen...
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ja, inge en ik hadden het er ook al over gehad, vanwege toen met willie. maar ja, je wil soms ook een beetje positief blijven. maar ja, dat kan dus duidelijk niet. heel moeilijk hoor als je dislo, disla, eh dislec.....isch bent!
Tot het een keertje mis gaat......
Shenavallie schreef:En dan?
LIQUITA schreef:_sandra schreef:whahahahahahahahahahahaa, ja dat is idd niet eerlijk, ze hebben het al zo moeilijk! whahahahahahhahahaha die mensen met dislectie bedoel ik hoor! hahahahahahah
Ga maar met plaatjes duidelijk proberen te maken dat First RUIM HOOI moet krijgen, hihihi.
_sandra schreef:Shenavallie schreef:Waarom is er eigenlijk geen quarantaine-stal voor paarden met een (tijdelijk) andersoortig voerschema? Of überhaupt een quarantaine-stal voor wat voor situatie ook....?
ik denk omdat we geen anky prijzen betalen! hahahahahaha
LIQUITA schreef:_sandra schreef:whahahahahahahahahahahaa, ja dat is idd niet eerlijk, ze hebben het al zo moeilijk! whahahahahahhahahaha die mensen met dislectie bedoel ik hoor! hahahahahahah
Ga maar met plaatjes duidelijk proberen te maken dat First RUIM HOOI moet krijgen, hihihi.
Shenavallie schreef:Waarom is er eigenlijk geen quarantaine-stal voor paarden met een (tijdelijk) andersoortig voerschema? Of überhaupt een quarantaine-stal voor wat voor situatie ook....?
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Waarom is er eigenlijk geen quarantaine-stal voor paarden met een (tijdelijk) andersoortig voerschema? Of überhaupt een quarantaine-stal voor wat voor situatie ook....?
Ik vind het eigelijk te belachelijk voor woorden,degene kijkt hoop ik toch ook op de bordjes hoeveel voer een paard moet hebben,is het dan zo moeilijk al er staat ``niks`` dat je dat niet begrijpt.Dat dat ook niks is .Je kan toch lezen????
LIQUITA schreef:ATE schreef:Aaaaah...dus jij was dat vanmorgen vroeg aan het strooiennog glitter de glitter