Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.. was vanmiddag ook in het park en zag ze staan haha! lirote schreef:maar wel een lieve draak heb al aardig wat vlieguren met hem gehad en hij is zo super lenig waardoor hij allekanten op kan buigen en springen hij heeft al aardig wat keren zijn ruiter verloren vooral als iemand een beetje ligt is dan heeft hij er geen erg in dat er iemand opzit haha
maar hij is niet gemeen soms alleen een beetje erg vrolijk
lirote schreef:hij is heel erg lief alleen een beetje vrolijk en soms stout haha
ik wist niet dat je wel een op romeo had gezeten jij weegt toch wel meer als 50 kilo met al dat lekkere eten wat je altijd aan het maken ben of eet je het niet op haha
.AnitaJoeri schreef:lirote schreef:hij is heel erg lief alleen een beetje vrolijk en soms stout haha
ik wist niet dat je wel een op romeo had gezeten jij weegt toch wel meer als 50 kilo met al dat lekkere eten wat je altijd aan het maken ben of eet je het niet op haha
bij ron langevelt heb ik Romeo een paar keer gedaan,zowel in de bak als buiten hoor.Iedereen moest dan lachen omdat hij zo groot is en ik zo klein.
57kilo weeg ik,zit nu weer aan eigengemaakte moorkop hihi